X-factor : Tillykke Sarah

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. marts 2011

132319

Carina1977 skriver:

Ja der blev jeg også temmelig overrasket, for Rasmus var jo helt klart rigtig dygtig....både som sanger, men han havde dælme også charmen i orden

Uha ja, var han bare 15 år ældre 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. marts 2011

Carina1977

MHK skriver:

Uden at have hørt dig synge, vil jeg vove at påstå at du vil kunne gøre det bedre end Sarah 

Nej det kunne jeg ikke....altså Mark har ikke bedt mig om at holde mund endnu, men derfra og så til at kunne synge bedre end Sarah....nix

Anmeld

25. marts 2011

merle2010

Babou skulle da have vundet man... han var da klart den fedeste  men ud fra de to sidste, så vil jeg sige at sarah var den rigtige vinder.. tillykke til søde sarah

Anmeld

25. marts 2011

^^ Mor til 2 + januar baby på vej^^

25. marts 2011

Clisolka

Mathias Villads skriver:

Er enige med jer begge om Ramus... Han skulle ha vundet... der tabte jeg lidt for pernille....

Det samme gjorde jeg da Pernille smed ham ud...  

Anmeld

25. marts 2011

Silvermist

Jeg stemte altså ikke på Sarah pga. hendes personlighed eller måde at være anderledes på. Jeg stemte udelukkende på hende pga. hendes helt specielle sangstemme, hendes charme, energi og livsglæde på scenen og hendes fantastiske performing. Hun opnår virkelig at fange min interesse og rive mig med ind i stemningen.

Jeg ved intet om hende som person, har slet ikke fulgt med i det der er blevet skrevet om hende i medierne og for mig virker hun skam ikke mere anderledes end mange andre som jeg kender, nu hvor jeg tænker mig om.

Vi har selvfølgelig hver vores smag og det er jo positivt.

Anmeld

25. marts 2011

sne190810

qp skriver:

Der er jeg så helt uenig med dig på trods af, at jeg jo egentlig godt kan forstå det du skriver og hvorfor. Men altså.... Sarah vandt pga. alt andet end sangstemme og i sidste ende når der er gået et år eller hvad der nu går inden de får smidt en plade ud af døren - ja så er hun sådan lidt halvglemt og folk er jo ikke længere med hende, hun vil ikke længe være en del af medierne - og derfor tror jeg ikke hun kommer til, at sælge en skid plader! Hun er spændende NU & HER når man kan se hende i TV, følge hendes liv og hverdag - men så snart hun bare bliver et ansigt på et albumcover så er løbet kørt.

Anmeld

25. marts 2011

saxa

Weeehaaa... Sarah er sq aaalt for charmerende.. Og sikke en stemme!! Min favorit fra start..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.