X-factor : Tillykke Sarah

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.187 visninger
47 svar
0 synes godt om
25. marts 2011

freiasmor

Jaaaae

Tillykke Sarah

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. marts 2011

DLM

Zebraen skriver:

Jaaaae

Tillykke Sarah

Anmeld

25. marts 2011

MaliksMor

25. marts 2011

qp

Det var fandme den forkerte der vandt!!! Come on... JA!! Hun har udvilket sig, hun har power og go, men hun kan sgu ikke sangteknik el noget der ligner - folk elsker hende for hendes ærlighed og dét, at hun skiller sig ud af mængden og det er KUN derfor hun vandt folks stemmer over Anne Louise som jo i virkeligheden er den eneste af de to der kan synge!!! Øv øv øv..... 

Anmeld

25. marts 2011

ESV

qp skriver:

Det var fandme den forkerte der vandt!!! Come on... JA!! Hun har udvilket sig, hun har power og go, men hun kan sgu ikke sangteknik el noget der ligner - folk elsker hende for hendes ærlighed og dét, at hun skiller sig ud af mængden og det er KUN derfor hun vandt folks stemmer over Anne Louise som jo i virkeligheden er den eneste af de to der kan synge!!! Øv øv øv..... 

Anmeld

25. marts 2011

mamax3

Sådan Sarah... TILLYKKE... 

Det var helt klart den rigtige der vandt... 

Anmeld

25. marts 2011

musse1

det var super flot, og jeg må indrømme har faktisk ik kunne lide hende, men de sidste gange, syns jeg hun har gjort det super, og må nu alligevel indrømme, at jeg syns det var den rigtige der vandt i dag   hun klarede det sku godt..

Anmeld

25. marts 2011

freiasmor

musse1 skriver:

det var super flot, og jeg må indrømme har faktisk ik kunne lide hende, men de sidste gange, syns jeg hun har gjort det super, og må nu alligevel indrømme, at jeg syns det var den rigtige der vandt i dag   hun klarede det sku godt..

jeg har heller ikke selv været den store fan af hende til at starte med, men vil gi' dig ret i at hun er blevet bedre især her til slut

Anmeld

25. marts 2011

qp

Godt nok den værste X Factor finale EVER i DK!!! Totalt katastrofalt at der stod 3 finalister i en finale hvoraf der kun var en virkelig sanger (Anne Louise).... Der hvor de sang sammen med Take That, jamen det var jo piiiiiiinligt i forhold til eks. sidste år .... Sidste år stod der jo rent faktisk 3 værdige finalister men den halter sgu godt nok i år.....

Anmeld

25. marts 2011

132319

qp skriver:

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.