Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jaaaae
Tillykke Sarah
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Zebraen skriver: Jaaaae Tillykke Sarah
Det var fandme den forkerte der vandt!!! Come on... JA!! Hun har udvilket sig, hun har power og go, men hun kan sgu ikke sangteknik el noget der ligner - folk elsker hende for hendes ærlighed og dét, at hun skiller sig ud af mængden og det er KUN derfor hun vandt folks stemmer over Anne Louise som jo i virkeligheden er den eneste af de to der kan synge!!! Øv øv øv.....
qp skriver: Det var fandme den forkerte der vandt!!! Come on... JA!! Hun har udvilket sig, hun har power og go, men hun kan sgu ikke sangteknik el noget der ligner - folk elsker hende for hendes ærlighed og dét, at hun skiller sig ud af mængden og det er KUN derfor hun vandt folks stemmer over Anne Louise som jo i virkeligheden er den eneste af de to der kan synge!!! Øv øv øv.....
Sådan Sarah... TILLYKKE...
Det var helt klart den rigtige der vandt...
det var super flot, og jeg må indrømme har faktisk ik kunne lide hende, men de sidste gange, syns jeg hun har gjort det super, og må nu alligevel indrømme, at jeg syns det var den rigtige der vandt i dag hun klarede det sku godt..
musse1 skriver: det var super flot, og jeg må indrømme har faktisk ik kunne lide hende, men de sidste gange, syns jeg hun har gjort det super, og må nu alligevel indrømme, at jeg syns det var den rigtige der vandt i dag hun klarede det sku godt..
jeg har heller ikke selv været den store fan af hende til at starte med, men vil gi' dig ret i at hun er blevet bedre især her til slut
Godt nok den værste X Factor finale EVER i DK!!! Totalt katastrofalt at der stod 3 finalister i en finale hvoraf der kun var en virkelig sanger (Anne Louise).... Der hvor de sang sammen med Take That, jamen det var jo piiiiiiinligt i forhold til eks. sidste år .... Sidste år stod der jo rent faktisk 3 værdige finalister men den halter sgu godt nok i år.....
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128