X-factor : Tillykke Sarah

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. marts 2011

CiSo

Carina1977 skriver:

Bare fordi at folk ikke har den samme sangsmag som dig, så er det jo ikke ensbetydende med, at man har en dårlig smag

Nemlig. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. marts 2011

minlilleskat

Zebraen skriver:

Jaaaae

Tillykke Sarah

SARAH hun var jo for sej, elsker den tøs

hun har bare hele pakken, godt gået sarah

Anmeld

25. marts 2011

132319

Carina1977 skriver:

Hehe det er så din mening  Jeg synes jeg har en udemærket god smag  

Ville så hellere have set Rasmus vinde ....meeen sådan blev det jo ikke

Jeg forstår virkelig ikke at man ikke kan høre at hun ikke kan synge  (Sikke en masse ikke'er, haha )

Og ja, Rasmus er fantastisk! 

Anmeld

25. marts 2011

minlilleskat

betiinsen skriver:

synes sarah havde fortjent at vinde, synes hun har den fedeste stemme og klart mest x factor

kan kun være enig med dig

Anmeld

25. marts 2011

Carina1977

MHK skriver:

Jeg forstår virkelig ikke at man ikke kan høre at hun ikke kan synge  (Sikke en masse ikke'er, haha )

Så skift "ikke" ud med "godt" se det klinger straks bedre hehe

Anmeld

25. marts 2011

MVM

Profilbillede for MVM
„Taknemmelighed er hjertets hukommelse.“
MHK skriver:

Er enige med jer begge om Ramus... Han skulle ha vundet... der tabte jeg lidt for pernille....

Anmeld

25. marts 2011

132319

Carina1977 skriver:

Så skift "ikke" ud med "godt" se det klinger straks bedre hehe

Haha, no way 

Blackman har ret, der skal mere musikundervisning i skolerne til, så kunne det være at størstedelen af Danmarks befolkning ikke var så tonedøve 

Anmeld

25. marts 2011

Carina1977

MHK skriver:

Haha, no way 

Blackman har ret, der skal mere musikundervisning i skolerne til, så kunne det være at størstedelen af Danmarks befolkning ikke var så tonedøve 

Haha ja mere musik-undervisning kunne ikke skade  men man kan jo ikke blive mindre tonedøv, når man ikke er det

Hvis der var nogen der hørte mig synge, og sagde at jeg burde vinde x-faktor, så kan vi snakke om at være tonedøv hehe  

Anmeld

25. marts 2011

Carina1977

Mathias Villads skriver:

Er enige med jer begge om Ramus... Han skulle ha vundet... der tabte jeg lidt for pernille....

Ja der blev jeg også temmelig overrasket, for Rasmus var jo helt klart rigtig dygtig....både som sanger, men han havde dælme også charmen i orden

Anmeld

25. marts 2011

132319

Carina1977 skriver:

Haha ja mere musik-undervisning kunne ikke skade  men man kan jo ikke blive mindre tonedøv, når man ikke er det

Hvis der var nogen der hørte mig synge, og sagde at jeg burde vinde x-faktor, så kan vi snakke om at være tonedøv hehe  

Uden at have hørt dig synge, vil jeg vove at påstå at du vil kunne gøre det bedre end Sarah 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.