X-factor : Tillykke Sarah

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. marts 2011

132319

Det kan godt være at X-Factor ikke kun handler om at kunne synge men det er da for søren en SANGprogram, ikke et gøjlerprogram! 

Den der sang er da bare slet ikke god til hende, hun så heller ikke ud til at føle sig tilpas med at synge den  -Hun sang den jo ikke engang til sidst 

Jeg er en lille smule forskrækket over så dårlig smag der er i Danmark 

Sarah skal nok prise sig ret så lykkelig over at der er noget der hedder autotune 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. marts 2011

betiinsen

synes sarah havde fortjent at vinde, synes hun har den fedeste stemme og klart mest x factor

Anmeld

25. marts 2011

132319

Carina1977 skriver:

Jeg synes så at Sarah sang den sidste sang temmeligt rent, så der er vi uenige ja

Jeg tror også hun er glemt om 1 år....sådan har det jo været med de fleste fra x-faktor. Her i Danmark bliver de desværre glemt, så forstår ikke helt hvad DR vil med x-faktor, hvis jeg skal være helt ærlig.

Tjene KASSEN! 

Anmeld

25. marts 2011

Carina1977

MHK skriver:

Jeg er en lille smule forskrækket over så dårlig smag der er i Danmark 

Bare fordi at folk ikke har den samme sangsmag som dig, så er det jo ikke ensbetydende med, at man har en dårlig smag

Anmeld

25. marts 2011

Carina1977

MHK skriver:

Tjene KASSEN! 

Haha ja det kan du have ret i

Anmeld

25. marts 2011

132319

Carina1977 skriver:

Bare fordi at folk ikke har den samme sangsmag som dig, så er det jo ikke ensbetydende med, at man har en dårlig smag

Nææh men jeg synes det er dårlig smag 

Anmeld

25. marts 2011

CiSo

Suuuuper godt Danmark! Den helt rigtige vinder! 

Anmeld

25. marts 2011

MVM

Profilbillede for MVM
„Taknemmelighed er hjertets hukommelse.“

Sarah er klart vinderen...

Jeg har hele vejen godt kunne lide Anne louise, men det hedder X-faktor og hun har altså ikke hele pakken... hun kan synge uden tvivl, men hun kommer ikke ud til folket og hvor er hendes energi... Prøv at forestille dig en koncert med hende... hun virker lad og meget stille, men med en smuk smuk stemme... det er jo bare ikke nok... plus hendes øjne kan jeg ikke lide... de virker uhyggelige på mig... meget sorte... lige et sidespring, men de snakkede kæresten og jeg om herhjemme i aften... hvor Sarah klart har nogle funklene øjne... der er liv i dem...

Anmeld

25. marts 2011

malenecl

betiinsen skriver:

synes sarah havde fortjent at vinde, synes hun har den fedeste stemme og klart mest x factor

Kunne ikke være mere enig!!

Anmeld

25. marts 2011

Carina1977

MHK skriver:

Nææh men jeg synes det er dårlig smag 

Hehe det er så din mening  Jeg synes jeg har en udemærket god smag  

Ville så hellere have set Rasmus vinde ....meeen sådan blev det jo ikke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.