Jer der kender legoland

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. marts 2011

Dot D

Vingummien skriver:

Pjat, altså det kræver jo bare lidt planlægning og penge

Nu lyder du næsten som børnene, hi hi, "hvorfor kan vi ikke bare tage afsted?"

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. marts 2011

Vingummien

Dot D skriver:

Nu lyder du næsten som børnene, hi hi, "hvorfor kan vi ikke bare tage afsted?"

Haha

Kunne vildt godt tænke mig at komme derned. Men jeg fatter minus af sådan noget planlægning osv

Anmeld

24. marts 2011

Mi

Hen over foråret plejer der altid at komme sådan noget med at børnene kan tegne en tegning, som så bruges som deres billet. Så er det jo kun de voksne der skal betale. På hverdage i foråret er der ikke særlig mange mennesker.

Vi har haft årskort to år i streg. Maja var 1½ -2 år sidste år. Hun elskede det. Der er legehuse, forskellige karuseller, mini pariserhjul, små toge og atlantis med en masse fisk. Og så er der jo bare en masse for dem at se på. Faktisk syntes jeg at legoland er bedst for de 4-8 årige.

www.stjerneleg.dk

Anmeld

25. marts 2011

Mammaria

Hejsa.

Jeg har arbejdet i Legoland i 4 år i mine yngre dage, er vokset op tæt på Legoland og derfor været der ofte + har haft sæsonpas de sidste 7 år.

Min erfaring siger mig, at der kommer mange på åbningsdagen.

Minibyen (det der er bygget af Lego) er begge mine de to store på 11 år og 3,5 år begge vilde med og har altid været det. Så når de kørende aktiviteter lukker sidst på dagen, bruger vi altid tid på at gå rundt i Minibyen inden vi tager hjem

God tur

Anmeld

25. marts 2011

Vingummien

Mammaria skriver:

Hejsa.

Jeg har arbejdet i Legoland i 4 år i mine yngre dage, er vokset op tæt på Legoland og derfor været der ofte + har haft sæsonpas de sidste 7 år.

Min erfaring siger mig, at der kommer mange på åbningsdagen.

Minibyen (det der er bygget af Lego) er begge mine de to store på 11 år og 3,5 år begge vilde med og har altid været det. Så når de kørende aktiviteter lukker sidst på dagen, bruger vi altid tid på at gå rundt i Minibyen inden vi tager hjem

God tur

Er det mange som i samme grad som en varm sommerdag?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.