Jer der kender legoland

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.377 visninger
44 svar
0 synes godt om
24. marts 2011

Vingummien

nu har jeg lige et lille problem med mange mennesker.

Men knægten er vild med lego og vi har snakket om at tage i legolang her når de åbner op igen, og så for at undgå sommerræset, for så tager jeg ikke derned

Tror i legeoland er et setd der bliver proppet den første dag de åbner? Og hvor meget er der for en på knap 3 år?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. marts 2011

slettet_7530

Vingummien skriver:

nu har jeg lige et lille problem med mange mennesker.

Men knægten er vild med lego og vi har snakket om at tage i legolang her når de åbner op igen, og så for at undgå sommerræset, for så tager jeg ikke derned

Tror i legeoland er et setd der bliver proppet den første dag de åbner? Og hvor meget er der for en på knap 3 år?

Det er nok mest de kørende forlystelser han vil få glæde af, synes ikek der er specielt meget

Anmeld

24. marts 2011

LinLin

hvornår åbner de?

Jeg var der et år i april måned på en hverdag - der var der rigtigt dejligt få mennesker

Anmeld

24. marts 2011

Vingummien

DAs mor skriver:

hvornår åbner de?

Jeg var der et år i april måned på en hverdag - der var der rigtigt dejligt få mennesker

Den 2 april og halv pris, og man skal jo spare hvor man kan

Anmeld

24. marts 2011

Vingummien

Albertesmor skriver:

Det er nok mest de kørende forlystelser han vil få glæde af, synes ikek der er specielt meget

Oki og så er der også noget der er bygget af lego ik?

Anmeld

24. marts 2011

slettet_7530

Vingummien skriver:

Oki og så er der også noget der er bygget af lego ik?

Jo men ikke noget der har imponeret hverken min den store elelr lille i 3 årsalderen, det er vist mere de voksne der finder det facinerende

Anmeld

24. marts 2011

Vingummien

Albertesmor skriver:

Jo men ikke noget der har imponeret hverken min den store elelr lille i 3 årsalderen, det er vist mere de voksne der finder det facinerende

oki

Anmeld

24. marts 2011

Kofoed.

Vingummien skriver:

Den 2 april og halv pris, og man skal jo spare hvor man kan

Jeg tror der er mange i åbnings weekenden og i den periode det er billgt. Men det kommer også meget an på vejret og dagen. Så en dag, hvor det er lidt trist, men ikke koldt og en hverdag eller søndag gætter jeg det er bedst.

Var der nogle gange sidste sommer og det var meget forskelligt hver gang om der var proppet.

Anmeld

24. marts 2011

wamse

Jeg synes så tilgengæld at der er masser for de mindre børn. Min datter kunne sagtens få mange timer til at gå der 

Anmeld

24. marts 2011

Vingummien

Kofoed33 skriver:

Jeg tror der er mange i åbnings weekenden og i den periode det er billgt. Men det kommer også meget an på vejret og dagen. Så en dag, hvor det er lidt trist, men ikke koldt og en hverdag eller søndag gætter jeg det er bedst.

Var der nogle gange sidste sommer og det var meget forskelligt hver gang om der var proppet.

Oki ihhh nu ved jeg ik gider virkelig ikke skal sparke mig frem.

Har været der en gang da jeg selv var barn, og man skulle stå i kø i en time nogle gange, og det nægter jeg simpelhen. Meget vil jeg gøre for mit barn... meeeen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.