Vingummien skriver:
nu har jeg lige et lille problem med mange mennesker.
Men knægten er vild med lego og vi har snakket om at tage i legolang her når de åbner op igen, og så for at undgå sommerræset, for så tager jeg ikke derned 
Tror i legeoland er et setd der bliver proppet den første dag de åbner? Og hvor meget er der for en på knap 3 år?
Vi har haft årskort de seneste tre år og det er klart bedst i hverdagen, hvis der ikke skal være for mange mennesker, men også weekenderne i foråret kan være rigtig fine i forhold til hvis der ikke skal være alt for mange mennesker, især hvis det er overskyet og ikke alt for varmt.
Mine to unger elsker at være der og især min søn på knap seks kan bruge timer på at kigge på alt det der er bygget i lego og sådan har ahn haft det siden han var knap tre år, så tror det afhnænger af det enkelte barn, for min datter har ikke samme tålmodighed til at stå i timevis og kigge på en bro der åbner og lukker!
Hvad angår køreskolen, skal børnene være 7 år før de kan tage kørekort. Og så er der masser af forlystelser for dem på tre, specielt hvis det er et barn der ikke er bange for fart og eventyr. Dog er der en del forlystelser hvor der er højderestriktioner. Hos mine er safaribilerne et hit, dem skal de helst have 20 ture i. 
God fornøjelse.
Anmeld