Jer der kender legoland

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. marts 2011

Vingummien

wamse skriver:

Dejligt  

Her har Legoland virkelig været et hit for Lærke, og de 2 store har jo bare rendt stedet ned på egen hånd. Vi havde sæsonkort dertil forrige år, og var der mange gange.

Oki vi har så lidt at køre, så bliver nok kun den ene dag

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. marts 2011

smølfine

Vingummien skriver:

nu har jeg lige et lille problem med mange mennesker.

Men knægten er vild med lego og vi har snakket om at tage i legolang her når de åbner op igen, og så for at undgå sommerræset, for så tager jeg ikke derned

Tror i legeoland er et setd der bliver proppet den første dag de åbner? Og hvor meget er der for en på knap 3 år?

Vi har haft årskort de seneste tre år og det er klart bedst i hverdagen, hvis der ikke skal være for mange mennesker, men også weekenderne i foråret kan være rigtig fine i forhold til hvis der ikke skal være alt for mange mennesker, især hvis det er overskyet og ikke alt for varmt.

Mine to unger elsker at være der og især min søn på knap seks kan bruge timer på at kigge på alt det der er bygget i lego og sådan har ahn haft det siden han var knap tre år, så tror det afhnænger af det enkelte barn, for min datter har ikke samme tålmodighed til at stå i timevis og kigge på en bro der åbner og lukker!

Hvad angår køreskolen, skal børnene være 7 år før de kan tage kørekort. Og så er der masser af forlystelser for dem på tre, specielt hvis det er et barn der ikke er bange for fart og eventyr. Dog er der en del forlystelser hvor der er højderestriktioner. Hos mine er safaribilerne et hit, dem skal de helst have 20 ture i.

God fornøjelse.

Anmeld

24. marts 2011

Vingummien

smølfine skriver:

Vi har haft årskort de seneste tre år og det er klart bedst i hverdagen, hvis der ikke skal være for mange mennesker, men også weekenderne i foråret kan være rigtig fine i forhold til hvis der ikke skal være alt for mange mennesker, især hvis det er overskyet og ikke alt for varmt.

Mine to unger elsker at være der og især min søn på knap seks kan bruge timer på at kigge på alt det der er bygget i lego og sådan har ahn haft det siden han var knap tre år, så tror det afhnænger af det enkelte barn, for min datter har ikke samme tålmodighed til at stå i timevis og kigge på en bro der åbner og lukker!

Hvad angår køreskolen, skal børnene være 7 år før de kan tage kørekort. Og så er der masser af forlystelser for dem på tre, specielt hvis det er et barn der ikke er bange for fart og eventyr. Dog er der en del forlystelser hvor der er højderestriktioner. Hos mine er safaribilerne et hit, dem skal de helst have 20 ture i.

God fornøjelse.

så det vist godt han er begyndt at vokse igen :p ellers var han nok ik høj nok

Men lyder da til han vil hygge sig der

Anmeld

24. marts 2011

tinasmor

Jeg tror ikke jeg ville vælge den dag med halv pris. Tror der kommer mange.

Mht det med at stå i kø. Så kan man købe billeterne på forhånd (som man kan printe selv på forhånd) det kan evt. hjælpe lidt.

Anmeld

24. marts 2011

Dot D

Vi var dernede et par gange sidste år, og ungerne elsker det. Sophus var helt opslugt af alle de ting, huse, mennesker og alt det andet, de har bygget derned, og han brugte lang tid til at kigge på  det At der så samtidigt er rigtigt mange ting man kan prøve, det gør det jo ikke ringere Vores unger ELSKER  i hvert fald at være dernede, og sidst vi var der, var de 2 og 5 år

Anmeld

24. marts 2011

Vingummien

Dot D skriver:

Vi var dernede et par gange sidste år, og ungerne elsker det. Sophus var helt opslugt af alle de ting, huse, mennesker og alt det andet, de har bygget derned, og han brugte lang tid til at kigge på  det At der så samtidigt er rigtigt mange ting man kan prøve, det gør det jo ikke ringere Vores unger ELSKER  i hvert fald at være dernede, og sidst vi var der, var de 2 og 5 år

Lyderaltså hyggeligt indtil videre har vi jo kun være i dyrparker

Anmeld

24. marts 2011

Dot D

Vingummien skriver:

Lyderaltså hyggeligt indtil videre har vi jo kun være i dyrparker

Vi har været meget i Djurs Sommerland, sæsonkort, Aalborg Zoo, min søster arbejder der, og så Legoland og andre dyreparker... Zoo, Djurs Sommerland og Legoland er helt klart toppen, hvis du spørger ungerne Ja altså Disneyland i Paris er det allerbedste, men der kan vi jo ikke tage ned hver weekend 

Anmeld

24. marts 2011

Kvindemin

Vingummien skriver:

Den 2 april og halv pris, og man skal jo spare hvor man kan

Hvorfor halv pris

Anmeld

24. marts 2011

Vingummien

Dot D skriver:

Vi har været meget i Djurs Sommerland, sæsonkort, Aalborg Zoo, min søster arbejder der, og så Legoland og andre dyreparker... Zoo, Djurs Sommerland og Legoland er helt klart toppen, hvis du spørger ungerne Ja altså Disneyland i Paris er det allerbedste, men der kan vi jo ikke tage ned hver weekend 

Pjat, altså det kræver jo bare lidt planlægning og penge

Anmeld

24. marts 2011

Vingummien

Chritinap skriver:

Hvorfor halv pris

Det står der på deres side, var lige inde og lure

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.