Jer der kender legoland

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. marts 2011

Vingummien

wamse skriver:

Jeg synes så tilgengæld at der er masser for de mindre børn. Min datter kunne sagtens få mange timer til at gå der 

Oki hehe også da hun var knap 3

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. marts 2011

LinLin

Vingummien skriver:

Den 2 april og halv pris, og man skal jo spare hvor man kan

Hvis der er halv pris kommer der nok mange...

Regner med vi skal derind på vores hjemrejsedag fra lalandia i starten af maj - det er en torsdag

Jeg var der i øvrigt med David da han var 1½ år - han var meget fascineret af især de store legomænd der stod rundt omkring (se billede) men der er da meget mere for en 3-årig!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

24. marts 2011

Vingummien

DAs mor skriver:

Hvis der er halv pris kommer der nok mange...

Regner med vi skal derind på vores hjemrejsedag fra lalandia i starten af maj - det er en torsdag

Jeg var der i øvrigt med David da han var 1½ år - han var meget fascineret af især de store legomænd der stod rundt omkring (se billede) men der er da meget mere for en 3-årig!

godt billed.

Ja håber jeg, og han er jo vild med lego

Anmeld

24. marts 2011

2babygirls

Vingummien skriver:

nu har jeg lige et lille problem med mange mennesker.

Men knægten er vild med lego og vi har snakket om at tage i legolang her når de åbner op igen, og så for at undgå sommerræset, for så tager jeg ikke derned

Tror i legeoland er et setd der bliver proppet den første dag de åbner? Og hvor meget er der for en på knap 3 år?

Jeg skal I Legoland fredag d. 1 april med og der er der kun få og speciel inviterede mennesker..

Men tror da der er rigeligt med ting han kan hygge sig med.. Dog kan han ikke tage kørekortet.. Det var min nevø NOGET sur over!! Men ellers synes jeg der er nogle gode ting han kan se og prøve

Tror de åbner dagen efter for "almindelige" mennesker

Anmeld

24. marts 2011

Vingummien

Tina&Martin skriver:

Jeg skal I Legoland fredag d. 1 april med og der er der kun få og speciel inviterede mennesker..

Men tror da der er rigeligt med ting han kan hygge sig med.. Dog kan han ikke tage kørekortet.. Det var min nevø NOGET sur over!! Men ellers synes jeg der er nogle gode ting han kan se og prøve

Tror de åbner dagen efter for "almindelige" mennesker

Ej det lyder da super hyggeligt

Ja, han er også for lille til kørekort ej tror ikke han vil forstå det med kørekortet

Anmeld

24. marts 2011

2babygirls

Vingummien skriver:

Ej det lyder da super hyggeligt

Ja, han er også for lille til kørekort ej tror ikke han vil forstå det med kørekortet

Ja det er rigtig dejligt at der ikke er så mange at man skal vente i timevis på alt.

Min nevø var 4 sidste år, og brand skuffet over han ikke kunne tage det

Anmeld

24. marts 2011

Vingummien

Tina&Martin skriver:

Ja det er rigtig dejligt at der ikke er så mange at man skal vente i timevis på alt.

Min nevø var 4 sidste år, og brand skuffet over han ikke kunne tage det

Er det fordi han ikke vil kunne forstå at køre bilen der er der eller hvad?

Anmeld

24. marts 2011

Laulund87

Åbningsdagen ville jeg ikke vælge

Men har du ikke fri en hverdag inden højsæson? Det ville nok være det tidspunkt hvor der er færrest mennesker

Anmeld

24. marts 2011

2babygirls

Vingummien skriver:

Er det fordi han ikke vil kunne forstå at køre bilen der er der eller hvad?

Nej mener man enten skal være høj nok eller gammel nok...

Anmeld

24. marts 2011

wamse

Vingummien skriver:

Oki hehe også da hun var knap 3

Ja hun bliver først 5 nu her, og vi har været der oppe de sidste 3 sæsoner 

Der er hele Duplo land, som er lavet til den alder, og så er der forskellige andre aktiviteter, som fx Atlantis, piratland, Lego studios, lego toget, m.m.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.