Hejsa alle sammen
Jeg bestilte. 27.05.2012 et sæt havemøbler, fik møblerne d.12.06.2012 og var ganske godt tilfreds, dog manglede der to bordben. Tager kontakt med Brian med det samme, hvor han lover at bestille dem hjem. Så han undersøgere på ny, hvor de bliver af. Høre igen ingen ting i ca. 14dage, hvor jeg igen skriver til ham. Så mit i Juli måned får jeg en mail, hvor Brian fortæller at han er på ferie, så han kan ikke gøre noget pt, men vil kigge på sagen når han kommer hjem, så den 27.07-2012 modtager jeg en mail hvor brian siger at han ikke har hørt noget til de to ben, så han bestiller et sæt hjem, som skal bruges til reservedele;-) august måned skriver jeg op til flere mails igen, hvor der ikke sker noget. Så den 26.08-2012 skriver han at han beklager og han vil følge op på sagen igen.
Jeg har netop i dag, skrevet en mail til Brian, at han har en uge til at få en løst problemet, som nok ender med vi vil have vores penge tilbage, så kan han jo hente havemøblerne det som er kommet
Desuden har vi alle mails gemt samt hans salgsanonnce, hvori der står at der er 2 års garanti, så vi har rigeligt til at få ham dømt for Straffeloven kap. 28 under § bedrageri.
Men jeg håber nu på en fornuftig løsning, at han vil anullere handlen og henter sine møbler, så har han jo reservedele til de næste som manler
Anmeld