Nogle der kender bsmhandel i Esbjerg?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. august 2011

Volff

Hej Fille

Hvis du anmelder ham på sjyl@politi.dk så kender de ham udmærket

fra gamle sager.

Jeg har ikke hørt fra ham siden han blev afhørt hos politiet,men han bliver sigtet for bedrageri nu.Så anmeld ham endelig,det er jo mange penge han har "stjålet" fra os.Jeg har nu ventet siden 23 maj på mine møbler,han er simpelt hen for meget.

mvh Volff

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. august 2011

Fille

Hej Volff

Mange tak for informationerne, jeg vil helt klart andmelde ham!!

Mvh Fille

Anmeld

13. september 2011

RGM

Det lyder til jeg har været meget heldig.....politiet fik alt mit mail kospendance, kopi af min overførsel og så gik der ca. 2-3 uger og jeg havde mine penge tilbage på kontoen.

Tror nok de ringede til ham...men ved det ikke.

Den blå avis har lukket hans konto efter flere tilbage meldinger om svindel.

Held og lykke til i andre de er røget i hans fælde

Anmeld

6. september 2012

farmand uden bordben

Hejsa alle sammen

Jeg bestilte. 27.05.2012 et sæt havemøbler, fik møblerne d.12.06.2012 og var ganske godt tilfreds, dog manglede der to bordben. Tager kontakt med Brian med det samme, hvor han lover at bestille dem hjem. Så han undersøgere på ny, hvor de bliver af. Høre igen ingen ting i ca. 14dage, hvor jeg igen skriver til ham. Så mit i Juli måned får jeg en mail, hvor Brian fortæller at han er på ferie, så han kan ikke gøre noget pt, men vil kigge på sagen når han kommer hjem, så den 27.07-2012 modtager jeg en mail hvor brian siger at han ikke har hørt noget til de to ben, så han bestiller et sæt hjem, som skal bruges til reservedele;-) august måned skriver jeg op til flere mails igen, hvor der ikke sker noget. Så den 26.08-2012 skriver han at han beklager og han vil følge op på sagen igen.

Jeg har netop i dag, skrevet en mail til Brian, at han har en uge til at få en løst problemet, som nok ender med vi vil have vores penge tilbage, så kan han jo hente havemøblerne det som er kommet

Desuden har vi alle mails gemt samt hans salgsanonnce, hvori der står at der er 2 års garanti, så vi har rigeligt til at få ham dømt for Straffeloven kap. 28 under § bedrageri.

Men jeg håber nu på en fornuftig løsning, at han vil anullere handlen og henter sine møbler, så har han jo reservedele til de næste som manler

Anmeld

17. september 2012

Wael75

Dvs. at fjolset stadig fører forretning og tager ræven på folk! Det er jo latterligt. Bruger han stadig navnet BSM Handel?

mvh kim

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.