Nogle der kender bsmhandel i Esbjerg?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. juni 2011

mia111

Hej Det lyder godt, han bliver ved at skrive han nok skal overføre penge, men bliver bare ved med at finde på undskyldninger. Hvad med dig? , har du haft kontakt til ham? Vil også gerne politi anmelde ham. Tak for adr. Hilsen Mia

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juni 2011

overlund

Hejsa Alle. Det var mig der skrev positivt om bsmhandel men det var kun fordi han (Brian) snød mig :-( Jeg aftalte med ham at hvis jeg skrev noget posetivt om hans firma fik jeg den sækkestol som jeg havde bestilt. Men men men jeg har ikke modtaget sækkestolen som jeg bestilte for 1/2 år siden. Jeg har haft modtaget noget men også i den ene levering som jeg modtog manglede der noget, nemlig selve stolen da fragtmanden kun havde fyldet med.Han er bare kommet med 117 undskyldninger om hvorfor den ikke kom og han har mange gange sagt den kommer om en uge, men han har åbenbart meget lange uger :-( Øv øv vi blev også snydt Mvh Overlund

Anmeld

27. juni 2011

Wael75

Hold jer langt væk fra BSMhandel, jeg kæmper stadig efter 2 1/2 måned om at få mit bord. Han er uhyre uproffesionel og har ikke styr på noget som helst! betal 500 mere og find det andetsteds.

Anmeld

9. juli 2011

RGM

bsm skriver:

hej

nu ved jeg ikke lige hvem du er men synes da du skulle kontakte mig pr mail

og så burde du læse hvad du køber...leveringstid er klart beskrevet i købsinfo med 4-7

HVERDAGE fra betaling er modtaget..og som du selv skriver er der gået 5 alm dage

men send mig en mail så refunderer jeg da gerne beløbet

Mvh

Hvis det er så nem Brian, vil jeg også gerne havde min penge retur...nu er der gået over en måned ingen havemøbler og inge svar...ang en dato...kun "Chris fra Chokoladefabrikken"

Anmeld

9. juli 2011

Isabella_mor

uhhh brian lyder da til at være en sag for klamphuggerne eller operation x eller hvad det nu hedder..  

sååå spændende..

hvad er forresten en BSMhandel?

Anmeld

9. juli 2011

RGM

Skrødstrup skriver:

Hej mia11

Jeg har selv været så blåøjet at bestille et havemøbelsæt og overført pengene, der  ernu gået over 1 mdr. og jeg har ikke set hverken fragt nr. eller havemøbler.

Jeg laver en politi anmeldelse imorgen, så vi da to!

Hejsa vil lige høre om du er kommet videre med din sag...jeg har ventet 1 måned på havemøbler nu  ;-) Jeg melder ham også hvis jeg ikke få mine penge eller møbler....

Anmeld

15. juli 2011

Volff

Vi har bestilt havemøbler for næsten 2mdr hos bms handel ,Brian og betalt 5500 kr og vi har endnu ikke set skyggen af dem.han har 2 gange lovet at sende mine penge retur ,men intet sker.Han lovede også at møblerne kom 6 juli vi ventede hele dagen,skrev til ham om hvor de blev af .Vi fik svaret at nu måtte vi give ham ro han arbejdede hårdt for at skaffe dem hjem.Vi har givet ham 4 dage til at give os enten møbler eller penge ellers anmelder vi ham til politiet.Vi har aldrig nogensinde mødt så stor en mangel på kundepleje,det er nærmest os der er noget i vejen med fordi vi tillader os at rykke for møblerne.Vi er pensionister og det er mange penge for os.Hold jer meget langt væk fra Brian.

Anmeld

15. juli 2011

sune

Lad være med at handle med brian / bsmhandel han er en svindler.

Jeg forsøgte at købe en gasgrill af manden, og har betalt som aftalt men der kommer ikke andet end dårlige undskyldninger og løgne.

Der er nu efterhånden gået 2 måneder siden jeg betalte.

Jeg kan kun opfordre til at folk laver en politianmeldelse på manden.

Sune Larsen

Anmeld

18. juli 2011

Volff

Angående Bms .Handel Brian Pedersen.

Jeg har ringet til Esbjerg politi og man kan anmelde ham på sjyl@politi.dk  de ser gerne at alle der er blevet snydt kommer med en anmeldelse.Jeg har hans navn og adresse hvis nogen har brug for det. mvh Volff

Anmeld

25. juli 2011

4kidz

hej alle! det er bare om at melde ham...Det vil jeg gøre nu. han er som sunket i jorden - han tager ikke sin telefon og svarer ikke sine  mails og skylder mig glaspladen til mit sæt ( jeg var dog så heldig at få mit sæt...dog uden glasplade) Da jeg gerne ville have en faktura stoppede han med at besvare mine henvendelser....Han skal bare stoppes og betale til alle dem han skylder.

Jeg kan se at han har lukket alle hans annoncer på DBA så det ser ud som om han har mærket presset??

Mange hilsner

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.