Nogle der kender bsmhandel i Esbjerg?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. juli 2011

bsm

hej

Er nu ikke sunket i jorden men har arbejdet på at få klaret disse ting...og undrer mig at folk der er blevet refunderet eller har fået deres ting ikke melder tilbage

alt dette bølv har blot forsinket mig yderligere..

og igen ingen bliver snydt her

men de sidste sager burde være afklaret inden mandag

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. august 2011

RGM

Hejsa

Jeg kan kun takke Vejen Politi for at jeg har fået mine penge...kan kun opfordre folk til det samme...kontakt politiet.

Anmeld

5. august 2011

Volff

Hej hvordan fik du dine penge igen,hvad gjorde politiet?

mvh volff

Anmeld

9. august 2011

Wael75

Det er sjovt som du skriver den 26/7 at der er styr på sagerne på mandag. Det er nu den 9/8 og der er stadig ikke styr på min 4 måneder gamle sag! Kan kun anbefale folk at gå i en stor bue udenom Bsm Handel.

Anmeld

9. august 2011

.....

isabellamor skriver:

uhhh brian lyder da til at være en sag for klamphuggerne eller operation x eller hvad det nu hedder..  

sååå spændende..

hvad er forresten en BSMhandel?

Han burde komme i operations X ja

Anmeld

9. august 2011

Wael75

BSM Handel er et "firma"

Anmeld

10. august 2011

Fille

Hejsa

Kan jeg få Brian's adresse hvis en af jer der har den..

Jeg er bange for jeg bliver snydt, vil derfor gerne have hans adresse klar for at anmelde ham..

Tak på forhånd

Anmeld

10. august 2011

bsm

hej

wael.... din sag er en reklamationssag du fik dine varer...men der var en forsendelsss fejl

Anmeld

10. august 2011

bsm

Fille , du kan få min adresse ved at henvende dig til mig så jeg ved hvem du er ?????

Anmeld

10. august 2011

Wael75

Jeg er da fuldstændig ligeglad med om det er forsendelses fejl eller om månen faldt ned i fragtbilen. Din ordre, dit ansvar! Sagens kerne er at jeg bestilte bord og stole for over 4 måneder siden og jeg har stadig intet bord. Nu er sommeren ved at være ovre, så det er jo skønt. Du er en ringe handelsmand, og burde ikke drive forretning. Du kan hente dine stole og give mig mine penge tilbage.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.