Nogle der kender bsmhandel i Esbjerg?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.104 visninger
35 svar
0 synes godt om
24. marts 2011

Hvem?

Nogle der har erfaringer med dem?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. marts 2011

overlund

Hejsa.

Har kun et råd i forhold til BSMHANDEL Esbjerg. Hold dig langt fra det  

Vi er blevet snydt af ham til at betale for en sækkestol og vi kæmper stadig her 2 ½ måned efter med at få varen leveret

Bare et godt råd herfra.

MVH Maria

Anmeld

29. marts 2011

Hvem?

overlund skriver:

Hejsa.

Vi er blevet snydt af ham til at betale for en sækkestol og vi kæmper stadig her 2 ½ måned efter med at få varen leveret

Bare et godt råd herfra.

MVH Maria

Åhhh, ville ønske jeg havde set din besked før, jeg bestilte et havemøbelsæt i sidste uge, han har dog ringet og skrevet flere gange ang. levering i denne her uge.

Anmeld

30. marts 2011

Hvem?

overlund skriver:

Hejsa.

Bare et godt råd herfra.

MVH Maria

Fik du ikke sækkestolene??

Anmeld

30. marts 2011

overlund

Hejsa 

Jeg har idag snakket med Brian (BSMHandel) som fortalte at du havde fortalt ham om denne tråd og at du havde fået dine møbler.

Han beklagede også den fejl som er sket i forbindelse med vores handel med ham og var utrolig flink at snakke med

Han sender nu en ny bestilling afsted på sækkestolen og det gør jo også at man får et helt andet syn på firmaet.

Jeg har derfor ikke noget at udsætte firmaet for og kan blot nu give positivt tilbagemelding på firmaet.

Håber det giver mening.

I hvert fald virker han ikke som en fusker som først antaget

Håber ikke dette har nogen betydning for folk som i fremtiden vil handle med BSM Handel i Esbjerg

MVH Maria Overlund

Anmeld

3. maj 2011

busyb

Jeg har bestilt for en uge siden og han skrev og ringede for at sige at han ville sende bestillingen afsted med det samme ... Nu er vi på 5. dag og venter stadig opkald fra ham + mine ting!

Anmeld

3. maj 2011

bsm

hej

nu ved jeg ikke lige hvem du er men synes da du skulle kontakte mig pr mail

og så burde du læse hvad du køber...leveringstid er klart beskrevet i købsinfo med 4-7

HVERDAGE fra betaling er modtaget..og som du selv skriver er der gået 5 alm dage

men send mig en mail så refunderer jeg da gerne beløbet

Mvh

Anmeld

28. maj 2011

4kidz

Hej!

Jeg har købt et havemøbelsæt fra Brian via den blå avis. jeg bestilte den 17.april og modtog det d. 3 maj....ikke efter de 4-7 dage som der var lovet. og det var endda efter mange henvendelser til ham.

Da jeg fik sættet, manglede glaspladerne til bordet Da jeg henvendte mig til Brian var han vildt "U-serviceminded" og blev ved med at sige at det var en transportskade og ikke hans fejl....han siger har har bestilt glaspladerne fra leverandøren men jeg har ikke modtaget dem endnu.....det er over en måned siden jeg fik møblerne ikke meget man kan bruge sættet til uden en bordplade....

Jeg kan IKKE anbefale Brian/BSM handel...han er totalt uprofessionel og da jeg sagde at jeg ville lade handlen gå tilbage henviste han til at han handler som privatperson og ikke et firma hvilket vil gøre en refusion/klage via de gængse forbrugerregler svært...Jeg ville vælge en anden at handle med

mange hilsner

Anmeld

14. juni 2011

mia111

Hej Alle'

Jeg kan bestemt heller ikke anbefale Brian Pedersen. Ingen havemøbler, mange forsinkelser. og nu heller ikke mine penge retur. Han har sagt at nu overfører han dem, men de er ikke kommet. har ringet og skrevet til ham...

Er der nogen som har hans adr og et andet telefon nr. Vil meget gerne politi anmelde ham.

Mvh Mia Bundgaard

Anmeld

20. juni 2011

Skrødstrup

Hej mia11

Jeg har selv været så blåøjet at bestille et havemøbelsæt og overført pengene, der  ernu gået over 1 mdr. og jeg har ikke set hverken fragt nr. eller havemøbler.

Jeg laver en politi anmeldelse imorgen, så vi da to!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.