male imens du er gravid..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: har du malet imens du var gravid...

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

8.327 visninger
38 svar
1 synes godt om
24. marts 2011

mamiolvi

jeg har lavet en afstemning, da jeg syntes det er svært det med at male, hvad har i gjort? vi er ved at renovere nogle rum i vores hus og det er svært ikke at kan deltage aktiv ..
Hvad har i gjort ?og hvad gør de der er indenfor malerfaget...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. marts 2011

Benjamins'mor

Jeg malede under min graviditet, men det var i kreativ værksted i skolen, og det var på lærreder.

Anmeld

24. marts 2011

miinimeal

jeg malede et værrelse mens jeg var gravid, med maling uden alt for mange kemikaler, og så med gennemtræk

har en veninde som er maler og hun´malede stadig da hun var gravid

Anmeld

24. marts 2011

Nina-G

jeg er uddannet maler godt nok ikke slev været gravid endnu desværre men har mange a mine kollegaer været i gennem tid, og undskyld mig, og det er da helt op til jer selv

- men synes det er lidt opblæst,
selvfølgelig er der nogle forholdsregler, og nogle prudokter man skal holde sig fra, men da maler faget er et erhverv som der bestemt er mange kvinder i , er der selvfølgelig lavet et produkt blad, det vil sige, en kvindelig maler som har fundet ud af hun er gravid, ringer til fagforeningen, som skaffer et møde og det sidste produkt blad både hun og arbejds giveren skal følge, ang beskyttelse og produkter der er godkendt under graviditen,
og dermed kan arbejde vider under graviditeten ligesom alle andre der er taget hånd om dette, men ok jo mindre i vil lave jo mere er der til faget ,,,,

ingen kritik overhoved
men åbenbart rigtig mange privaT personer der ikke ved dette

rigtig god dag

Anmeld

24. marts 2011

de-wett

har hørt man må male med vandbasseret (staves) når man er gravid.

Anmeld

24. marts 2011