Ihh hvor er det flot at du har tabt dig..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. marts 2011

Ni-ko-li-ne

Macrolf skriver:

Ja, jeg er også meget spændt på om det lykkedes mig at holde det.

Planen er at fortsætte på madlog også når jeg bare skal holde vægten for at få en ide om hvor meget kan må spise.

Jeg mener bare, hvis man sætter sig i hovedet at man vil tabe sig og det betyder meget for en, jamen så er det jo ingen videnskab at tabe sig

nej det er ingen videnskab at gøre det, men det er en videnskab at finde overskuddet dertil... i alt fald for mange mennesker

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. marts 2011

..

Ni-ko-li-ne skriver:

nej det er ingen videnskab at gøre det, men det er en videnskab at finde overskuddet dertil... i alt fald for mange mennesker

Det kan du have ret i

Anmeld

24. marts 2011

Malthesmoar

Macrolf skriver:

Jeg har jo tabt mig de her 40 kg, mangler stadig 10-15 kilo men er ikke længere decideret fed.

Det undrer mig dog at alle roser mig og syntes at det er en hel bedrift at jeg har tabt mig. Både dem som står mig meget nær og folk jeg kun kender kommer og siger at det er mega godt gået.

Helt ærligt, det er da ikke noget særligt. Det er jo et simpelt regnestykke, jeg har indtaget færre kcal end jeg har forbrændt. Jeg har længe vidst at jeg var for fed og har hele tiden vidst at når det engang blev et problem for mig, jamen så ville jeg tabe mig, det besluttede jeg så en tirsdag eftermiddag og så gjorde jeg det.

Jeg undrer mig bare over at så mange syntes det er noget særligt. Jeg er jo ikke blevet et bedre menneske eller har løst livets store mysterier..

Arghhh flot er det

Føler mig lidt provokeret, er selv 10-15kg+

Min Mor er MEGET overvægtig og har flere gange tabt sig 40-50kg og derefter stille og roligt taget på igen

Flot at dig du har tabt dig, men ikke alle har så let ved det!

Anmeld

24. marts 2011

Aves.

Jeg har jo tabt mig de her 40 kg, mangler stadig 10-15 kilo men er ikke længere decideret fed.

Det undrer mig dog at alle roser mig og syntes at det er en hel bedrift at jeg har tabt mig. Både dem som står mig meget nær og folk jeg kun kender kommer og siger at det er mega godt gået.

Helt ærligt, det er da ikke noget særligt. Det er jo et simpelt regnestykke, jeg har indtaget færre kcal end jeg har forbrændt. Jeg har længe vidst at jeg var for fed og har hele tiden vidst at når det engang blev et problem for mig, jamen så ville jeg tabe mig, det besluttede jeg så en tirsdag eftermiddag og så gjorde jeg det.

Jeg undrer mig bare over at så mange syntes det er noget særligt. Jeg er jo ikke blevet et bedre menneske eller har løst livets store mysterier..

Jeg tror det er forskelligt fra person til person...altså hvor let det er at tabe sig...men det handler jo ikke om regnestykket, men om motivation og overskud.

Når det er sagt, så synes jeg først det er rigtig sejt når vægten er holdt 5 år+...for det seje  kommer når hverdagen indtræder, når ikke der er et mål mere og man "bare" skal leve med vægten..jeg kender mange der har tabt sig og taget på igen...så det lange seje træk det er at holde den resten af livet.

Jeg håber du bliver en af de 5% som ikke tager skidtet på igen...god kamp..og om 5 år skal jeg nok fortælle dig du er sej, for så synes jeg VIRKELIG det er godt gået...

Knus..

Anmeld

24. marts 2011

Aves.

Macrolf skriver:

Og lige en ting mere...det at mange synes det er flot er nok fordi mange gerne vil og ikke kan tage sig sammen til at tabe sig og dem der vejer hvad de skal kan jo se hvor svært det er for mange...os der har tabt mange kilo tror jeg tit hard et sådan lidt, jamen det var jo bare....og ja, når først man er i gang så er det jo bare...men som skrevet i det andet jeg skrev, så synes jeg først det bliver en præstation der vil noget når man holder sin vægt altid..

Anmeld

24. marts 2011

B&J

Bliver helt forkert inden i folk bare kan tabe sig, måske havde du det nemt men kender mange og inkl. mig selv syntes det er super svært har altid haft støtte osv men har bare ikke fundet den rigtige kur håber endelig jeg har nu har selv tabt 10kg ind til videre men du ønsker ingen ros så syntes blodt det er dårligt af skrive af dig alle bare kan for det er ikke bare alle der kan og mange har kæmpet i flere år

Anmeld

24. marts 2011

Aves.

B&J skriver:

Bliver helt forkert inden i folk bare kan tabe sig, måske havde du det nemt men kender mange og inkl. mig selv syntes det er super svært har altid haft støtte osv men har bare ikke fundet den rigtige kur håber endelig jeg har nu har selv tabt 10kg ind til videre men du ønsker ingen ros så syntes blodt det er dårligt af skrive af dig alle bare kan for det er ikke bare alle der kan og mange har kæmpet i flere år

Men hvis du leder efter en kur, så er det derfor du aldrig får tabt dig...der findes ikke en kur, du skal ændre dine spisevaner for altid...men inden da er det nok godt at finde ud af hvad der gør du spiser som du gør....for det psykiske tror jeg på er en stor del af at finde motivationen for at tabe sig men mest for at få succes til at holde det..

Anmeld

24. marts 2011

B&J

Eva. skriver:

Men hvis du leder efter en kur, så er det derfor du aldrig får tabt dig...der findes ikke en kur, du skal ændre dine spisevaner for altid...men inden da er det nok godt at finde ud af hvad der gør du spiser som du gør....for det psykiske tror jeg på er en stor del af at finde motivationen for at tabe sig men mest for at få succes til at holde det..

Ja men det var jo en kur i starten jeg kendte kun til en masse kure man kunne komme på og en masse motion men det gav ingen ting... men det er den rette livstil man skal finde og det er den jeg har fundet det skulle jeg nok ha skrevet... og det går super godt og dyrker motion 5gange om ugen 

Anmeld

24. marts 2011

Becks

Secrets skriver:

Det synes jeg faktisk er en ret fræk holdning at have. For rigtig tit er der psykiske ting involveret i fx den overspisning, som har resulteret i overvægt. Så kan det godt ske, at det er nemt at tabe sig i princippet, men man er også nødt til at ændre de tankemønstre der førte til vægttabet uanset hvor meget man vil det, og det er fandme svært. Jeg har tabt 25 kilo, og ja. Selve det at tabe sig er ikke svært. Men det er rigtig hårdt på samme tid at kæmpe med alle tankerne og følelserne, der førte til overvægt i første omgang. Og det var skam ikke pga. mangle på vilje! Tvært i mod. Derfor synes jeg faktisk det er lidt flabet bare at sidde og sige at det da ikke er flot at tabe sig, og det bare er total nemt. Der er mange faktorer der spiller ind!

Jeg bader mig og soler mig i den ros jeg får, og den er en god grund til at holde fast i vægttabet. 

Jeg må erklære mig ening her!

Ja, jeg synes også det har været nemt og tabe de 23 kg, men det har saft suseme mig ikke været nemt psykisk under forløbet og er det stadig ikke! Jeg mangler 17-20 kg endnu, men har valgt og holde en lille pause, så det ikke går for stærkt for mig!

Det er ikke det at tabe sig der er svært, når man har motivationen, det er det psykiske for mange.

Anmeld

24. marts 2011

Becks

B&J skriver:

Ja men det var jo en kur i starten jeg kendte kun til en masse kure man kunne komme på og en masse motion men det gav ingen ting... men det er den rette livstil man skal finde og det er den jeg har fundet det skulle jeg nok ha skrevet... og det går super godt og dyrker motion 5gange om ugen 

Hvor er det flot

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.