Men jeg tænker lidt, hvis det er så nemt og du ikke var noget særligt hvorfor lød du det så gå 40 kilo før du gik i gang? Altså håber ikke du tager det ilde op, men jeg synes måske det er lidt mærkeligt at poste sådan et indlæg når man ved at rigtig mange kæmpe med overvægt som netop IKKE synes det er nemt.
Jeg synes da personligt at det er flot at du har smidt 40 kilo og kendte jeg en ville jeg da også sige det til ham/hende. For modsat dig, så tror jeg faktisk de fleste ville være glade for at man fik et kompliment på en bedrift man har lavet. Jeg har læst et sted at mange overvægtige når de har smidt vægten desværre tager det på igen. At det er nemmere for en alkoholiker og nakoman at forblive stof-alkoholdfri en det er for en (meget) overvægtig at holde vægten. Derfor synes jeg altid det er rigtig flot af dem som smider meget vægt ved ny livstil og kan holde det, skal have et klap med på skulderen. For det kræver da virkelig en del.
Jeg synes da, at det kun er godt at du ikke har synes, at det har været svært. For det tyder jo på, at det sagtens er noget du kan fortsætte med. Svære er det jo nemlig hvis det måske har været lidt svært at gøre det, for så er man vel tilbøjelig til at gå tilbage til sin gamle livstil igen. Den der gjorde at man blev gravid.
Nå, men under alle omstændigheder, så hvis ikke til dig, som ikke ønsker det
, men til alle andre som kæmper med de ekstra kilo og som har tabt dem, så vil jeg bare sige: Klap jer selv på ryggen.

Anmeld