Hvad sker der for Kristina (mor til Maja) fra D.U.M ???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. marts 2011

Darling<3

lulleh skriver:

heh jeg har kun lige set idag.
det kan godt blive dyr i længden.. tror jeg må vente lidt. vil ellers gerne se det. men må vente..

Nu har jeg selvfølgelig betalt, så hvis du vil låne, så skriv en PB!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. marts 2011

Ansemusen

Ja det er skam muligt med masser af sammenhæng i sit liv selvom man er under behandling for depression! Der er forskel på at være dybt depressiv og ikke være i behandling, og på at have en konstateret depression, som man får medicin for. Nogle mennesker får en depression pga. ydre omstændigheder, andre mangler ganske enkelt nogle signalstoffer i hjernen, som de fleste ellers producerer helt naturligt, og behøver derfor medicin. Præcis som hvis man havde en hvilken som helst anden fysisk sygdom, man fik medicin for!

Men når det så er sagt, så giver jeg dig ret i, at det udefra ikke ser ud som om at lige netop Christina har særlig meget styr på sit liv generelt. Synes hun på mange måder er en stakkel  Men jeg håber på det bedste for hende og hendes snart to børn!

Anmeld

24. marts 2011

qp

Ansemusen skriver:

Ja det er skam muligt med masser af sammenhæng i sit liv selvom man er under behandling for depression! Der er forskel på at være dybt depressiv og ikke være i behandling, og på at have en konstateret depression, som man får medicin for. Nogle mennesker får en depression pga. ydre omstændigheder, andre mangler ganske enkelt nogle signalstoffer i hjernen, som de fleste ellers producerer helt naturligt, og behøver derfor medicin. Præcis som hvis man havde en hvilken som helst anden fysisk sygdom, man fik medicin for!

Men når det så er sagt, så giver jeg dig ret i, at det udefra ikke ser ud som om at lige netop Christina har særlig meget styr på sit liv generelt. Synes hun på mange måder er en stakkel  Men jeg håber på det bedste for hende og hendes snart to børn!

I må liiiiiiige tage den med ro - jeg taler jo ikke om mennesker generelt men om Kristina og kun Kristina

Anmeld

24. marts 2011

Ansemusen

qp skriver:

I må liiiiiiige tage den med ro - jeg taler jo ikke om mennesker generelt men om Kristina og kun Kristina

Jeg er skam helt rolig

Anmeld

24. marts 2011

quar20

qp skriver:

Jamen det må man håbe.... Jeg tror dog slet ikke det er holdbart i længden, desværre....

Ja man må håbe - men næææ tvivler nu også..!!

Anmeld

24. marts 2011

mulle7430

Nalle skriver:

Det har ikke været i fjernsynet mutti

Ved ikke lige hvor de ved det fra.

ok skat  smiler

Anmeld

24. marts 2011

eliasogmor

qp skriver:

Nå ja men så har hun mødt manden i sit liv som hun har kendt i 2 måneder........ Ikke nok med det, så har de med vilje dyrket ubeskyttet sex da de gerne vil stifte en familie!!

Pigen har jo hverken job eller uddannelse - hun er på lykkepiller og har haft en deperation = ingen sammenhæng i livet!

Jamen testen er jo positiv så hun skal være mor til nr 2! My god hvor jeg bare synes det er uansvarligt......

hvor har du læst det???

Anmeld

24. marts 2011

SØS

Profilbillede for SØS
Venter spændt...

Jeg er 100% enig med qp. Hvad pokker sker der inde i hovedet på folk? Hvordan kan man tage så let på det at sætte et nyt liv i verden?? Jeg forarges i den grad, når jeg hører om situationer som disse. Det er bare SÅ urimeligt at sætte børn i verden, når man knap kan tage vare på sig selv...

Anmeld

24. marts 2011

qp

eliasogmor skriver:

hvor har du læst det???

Jeg har set det på NUTV

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.