Secrets skriver:
Jeg kan sagtens følge dig! Måske er jeg bare lidt for god til at være på tværs haha. Jeg er ikke ret god til at kritisere folk, heller ikke selvom det er fortjent, da jeg ikke selv bryder mig om at modtage kritik. Men af hvad jeg har set af DUM, kan jeg godt følge dig i, at lige netop hun måske ikke lige er den, der burde igangsætte den slags så hurtigt 
Det er jo både godt og dårligt det med, at give/ modtage kritik. Hvis det er konstruktivt så synes jeg det er fair og i orden 
Hende Kristina der har en lidt trist historie bag sig med vold overfor sin mor/ søskende, typen der hele tiden starter på nye projekter og aldrig afslutter dem, hun ville søge om lån til at købe en bil (pigen er på kontanthjælp), hun var ude ved en bilforhandler og prøve biler... jamen the story goes on & on. Jeg tror ikke hun er ret stærk psykisk og det tyder på hun gør sig meget afhængig af den kærlighed hun modtager - sidst hun havde en fyr kontaktede hun ham pr tlf og spurgte om hun og datteren måtte bo hos ham da de var blevet smidt ud af deres bolig.... - Kæresten svarede hende aldrig hvorefter hun ringede og ringede indtil hun røg på lykkepiller.
Jeg synes det er fint folk roder sig ud i lort, så længe de ikke drager børnene med ned i det.... 
Anmeld