Hvad sker der for Kristina (mor til Maja) fra D.U.M ???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. marts 2011

quar20

Sprøg lige om jeg fik et chok da hun viste at testen var positiv..!! I GUDER...!!

Men lad os håbe at de blir sammen og at de trods alt kan få en go hverdag op at kører..!! For børnenes skyld

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. marts 2011

Darling<3

lulleh skriver:

jamen sidst kunne jeg ikke. pga marstercard..

Jeg har MasterCard, og det virker fint Prøv med Google Chrome istedet, det virkede hos mig..

Tarveligt at snakke om de nye afsnit, nu skal jeg jo bruge penge på nutv igen

Anmeld

24. marts 2011

lulleh

Honnie's Wife:) skriver:

Jeg har MasterCard, og det virker fint Prøv med Google Chrome istedet, det virkede hos mig..

Tarveligt at snakke om de nye afsnit, nu skal jeg jo bruge penge på nutv igen

det mærkeligt.
må nok bare vente til næste uge..

Anmeld

24. marts 2011

grinny

qp skriver:

Nå ja men så har hun mødt manden i sit liv som hun har kendt i 2 måneder........ Ikke nok med det, så har de med vilje dyrket ubeskyttet sex da de gerne vil stifte en familie!!

Pigen har jo hverken job eller uddannelse - hun er på lykkepiller og har haft en deperation = ingen sammenhæng i livet!

Jamen testen er jo positiv så hun skal være mor til nr 2! My god hvor jeg bare synes det er uansvarligt......

Okay, det er måske bare en lille smule fortidligt tænker jeg Men ja, hver vores "lyster"

Men undskyld jeg siger det, jeg bryder ikke mig om at du siger at intet arbejde, ingen uddannelse, lykkepiller og depression = ingen sammenhæng i livet fordi det passer altså på ingen måde!

Min kæreste er 27 og er først nu ved at være færdig med sin første uddannelse, han tager lykkepiller og har haft/har stadig lidt en depression, men vi har sammenhæng i vores liv!

Anmeld

24. marts 2011

Darling<3

lulleh skriver:

det mærkeligt.
må nok bare vente til næste uge..

Jeg har ikke set de unge mødre i denne her uge, tror bare jeg må punge ud

Anmeld

24. marts 2011

lulleh

Honnie's Wife:) skriver:

Jeg har ikke set de unge mødre i denne her uge, tror bare jeg må punge ud

heh jeg har kun lige set idag.
det kan godt blive dyr i længden.. tror jeg må vente lidt. vil ellers gerne se det. men må vente..

Anmeld

24. marts 2011

qp

lulleh skriver:

jamen sidst kunne jeg ikke. pga marstercard..

Det kan du godt bruge derinde - der er en liste over kort de tager og mastercard er deriblandt

Anmeld

24. marts 2011

qp

grinny skriver:

Okay, det er måske bare en lille smule fortidligt tænker jeg Men ja, hver vores "lyster"

Men undskyld jeg siger det, jeg bryder ikke mig om at du siger at intet arbejde, ingen uddannelse, lykkepiller og depression = ingen sammenhæng i livet fordi det passer altså på ingen måde!

Min kæreste er 27 og er først nu ved at være færdig med sin første uddannelse, han tager lykkepiller og har haft/har stadig lidt en depression, men vi har sammenhæng i vores liv!

Jeg skal ikke kunne udtale mig om din kærestes liv men altså, hende Kristina der har ingen sammenhæng i livet - og ja det kan være jeg kun har set meget lidt i tv men udfra det jeg har set er det min konklusion....

Anmeld

24. marts 2011

lulleh

qp skriver:

Det kan du godt bruge derinde - der er en liste over kort de tager og mastercard er deriblandt

jeg har faktisk aldrig kunne bruge mit. eller ikke andre steder på nettet. men tror det er et forkert et min bankdame har bestil. det er ikke et som er udsendt til dk.

Anmeld

24. marts 2011

qp

quar20 skriver:

Sprøg lige om jeg fik et chok da hun viste at testen var positiv..!! I GUDER...!!

Men lad os håbe at de blir sammen og at de trods alt kan få en go hverdag op at kører..!! For børnenes skyld

Jamen det må man håbe.... Jeg tror dog slet ikke det er holdbart i længden, desværre....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.