Hvad sker der for Kristina (mor til Maja) fra D.U.M ???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.817 visninger
48 svar
0 synes godt om
23. marts 2011

qp

Nå ja men så har hun mødt manden i sit liv som hun har kendt i 2 måneder........ Ikke nok med det, så har de med vilje dyrket ubeskyttet sex da de gerne vil stifte en familie!!

Pigen har jo hverken job eller uddannelse - hun er på lykkepiller og har haft en deperation = ingen sammenhæng i livet!

Jamen testen er jo positiv så hun skal være mor til nr 2! My god hvor jeg bare synes det er uansvarligt......

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. marts 2011

132319

Synes det er liiidt sjovt at du i en anden tråd kalder andre kællinger fordi de ytrer en mening om en DUM deltager og så laver du dette indlæg  

Anmeld

23. marts 2011

qp

MHK skriver:

Synes det er liiidt sjovt at du i en anden tråd kalder andre kællinger fordi de ytrer en mening om en DUM deltager og så laver du dette indlæg  

Herre gud, jeg skriver "kællinger" med et glimt i øjet ... Ik noget ondt i det! Vi kan sgu være nogle stride kællinger engang imellem når det gælder andre tøser!

Anmeld

23. marts 2011

132319

qp skriver:

Herre gud, jeg skriver "kællinger" med et glimt i øjet ... Ik noget ondt i det! Vi kan sgu være nogle stride kællinger engang imellem når det gælder andre tøser!

True true 

Anmeld

23. marts 2011

eElak

MHK skriver:

Har du aldrig lært at dobbeltmorale er dobbelt så godt? 

Utroligt - jeg havde det kørende, men opdagede det slet ikke.... Nogle gange ville jeg sq ønske at kroppen automatisk kunne "skanne" om man havde nogle rette foranstaltninger til at få børn... f.eks. tilstande som du beskriver.. 

Anmeld

23. marts 2011

qp

MHK skriver:

True true 

Ohh yes

Anmeld

23. marts 2011

qp

KaLee skriver:

Har du aldrig lært at dobbeltmorale er dobbelt så godt? 

Utroligt - jeg havde det kørende, men opdagede det slet ikke.... Nogle gange ville jeg sq ønske at kroppen automatisk kunne "skanne" om man havde nogle rette foranstaltninger til at få børn... f.eks. tilstande som du beskriver.. 

Hahahaha... Good one!  

Anmeld

23. marts 2011

CarinaSB

qp skriver:

Nå ja men så har hun mødt manden i sit liv som hun har kendt i 2 måneder........ Ikke nok med det, så har de med vilje dyrket ubeskyttet sex da de gerne vil stifte en familie!!

Pigen har jo hverken job eller uddannelse - hun er på lykkepiller og har haft en deperation = ingen sammenhæng i livet!

Jamen testen er jo positiv så hun skal være mor til nr 2! My god hvor jeg bare synes det er uansvarligt......

Jeg tænkte det .. du sagde det .. jeg må indrømme at jeg så sådan her ud da jeg så det 

Anmeld

23. marts 2011

Frøken J.

qp skriver:

Well.. Jeg ser måske lidt anderledes på det. Her flyttede vi sammen efter 1½ måned og begyndte at stifte familie efter et halvt år. Nogen gange ved man bare, at det er rigtigt. At hun så har nogle livsomstændigheder der ikke er så gode kan man diskutere, men hvad angår tidsfristen ja.. Sometimes you just know

Anmeld

23. marts 2011

mulle7430

neeeej hvor det er trals jeg ikke ´har set de dum idag  det lyder så spændene  smiler

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.