Jeg har stemt at nej, det kunne jeg ikke drømme om...
Jeg mener - som Eva også var inde på - at hvis ikke man har råd, så må man vente til man har sparet lidt op - og ja, det kan da i mange tilfælde godt virke rigtig rigtig øv - fordi man så måske aldrig får de ting man gerne vil have... men... jeg tænker bare lidt at - man må vel leve som man har råd/forstand til? (og nej - jeg mener intet ondt i det) For jeg ville da gerne have en bil, og jeg ville da også gerne have mig 6 lækre verner panton stole til mit spisebord - men ... et eller andet sted, så er det bare vigtigere for mig at leve uden gæld (eller... udover den mindre milliard jeg skylder for mit SUlån) og har råd til at spise og forlyste mig som jeg vil

- så her prioriterer jeg nok de "store" ting væk, for de mere hverdags agtige.
Jeg synes afbetaling er så dumt - fordi man hurtigt bliver fanget i det tror jeg... og det er bare alt alt for farligt for ens økonomi. - men jeg kan da godt se at i jeres situation hvor køleskabet futtede af, så står man med et stort problem - men ... jeg havde nok valgt at forhøre mig i banken - bare fordi jeg ville være bange for at blive røvrendt for meget af den der afbetaling.
Men folk der køber på afbetaling - fred være med dem... jeg taler kun for mig selv
Anette
Anmeld