Hjælp - Har brug for en Hobby!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. marts 2011

Marisen81

Lunae skriver:

nej hvor er det fedt. det gad jeg godt at kunne finde ud af er det svært?

Det er ikke svært at hækle, jeg elsker det! Kan din mor eller svigermor ikke hjælpe dig igang? Min svigermor satte mig igang på under en halv time, og jeg har altså aldrig været af den fingernemme slags

Nu hækler jeg en masse tøjdyr til mine niecer og nevøer, og de er helt vilde med dem. Når jeg kommer længere hen vil jeg hækle et til min egen.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. marts 2011

Lunae

Marisen81 skriver:

Det er ikke svært at hækle, jeg elsker det! Kan din mor eller svigermor ikke hjælpe dig igang? Min svigermor satte mig igang på under en halv time, og jeg har altså aldrig været af den fingernemme slags

Nu hækler jeg en masse tøjdyr til mine niecer og nevøer, og de er helt vilde med dem. Når jeg kommer længere hen vil jeg hækle et til min egen.

Der er desværre ikke nogen i min familie eller omgangskreds, som kan hækle, men jeg vil virkelig gerne

Anmeld

23. marts 2011

Lunae

Kloster skriver:

Fluks et program...

http://iform.dk/traeningsplanner/traeningsprogram-loeb-5-km

Kan anbefale dig at rode lidt med www.iform.dk Det er en rigtig god side, men både mad, velvære og motion. Er du til struktureret motion, kan du skrive alt ind i kalender osv.

Og programmet virker....

Skoene på og få dem luftet...

tak for det - du sælger det sgu godt

Anmeld

23. marts 2011

Kloster

Lunae skriver:

tak for det - du sælger det sgu godt

Takkk..........

Bliver også høj af det. Altså virkelig en rus.... 1-3 gange under hver af mine løb. DET bliver man afhængig af

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.