Hjælp - Har brug for en Hobby!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. marts 2011

Lunae

Dinna88 skriver:

Hvad med ridning? Super dejlig interesse der kan tage super meget af ens tid!

Ellers er der maling, tegning, fotografering (Kræver så lige kameraer), musik, syning, at stikke, hækle, brodere, lære nyt sprog osv!

tak for mange gode muligheder. Jeg kunne godt tænke mig en hobby, som jeg kan gøre hjemmefra. Jeg har faktisk overvejet at begynde at sy, men ved bare ikke om jeg kan finde ud af det! men det ved jeg self heller ikke før jeg har prøvet det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. marts 2011

Dinna88

Lunae skriver:

tak for mange gode muligheder. Jeg kunne godt tænke mig en hobby, som jeg kan gøre hjemmefra. Jeg har faktisk overvejet at begynde at sy, men ved bare ikke om jeg kan finde ud af det! men det ved jeg self heller ikke før jeg har prøvet det

Åh okay. Så er ridning ikke en mulighed medmindre man har MANGE penge, så man bare anskaffer sig helt + personale Haha.

Hm, nej, du kan jo starte med nogle sykurser og starte ud i det nemmere. Evt. Starte med at sy i hånden!

Anmeld

23. marts 2011

Lunae

Ranarupta skriver:

Jeg hækler.

Jeg skal til at prøve at lave dette tæppe (i andre farver):
http://www.familiejournal.dk/Handarbejde/Haekling/2009_22_Babys-foerste-taeppe.aspx 

Og Slangen og Sprutten (også i andre farver) :
http://www.familiejournal.dk/Handarbejde/Haekling/2009-39-Haeklede-krammedyr.aspx 

nej hvor er det fedt. det gad jeg godt at kunne finde ud af er det svært?

Anmeld

23. marts 2011

DLM

hvad med at tegne og male n af mine favoritter desværre bare over 1 år siden jeg har gjort det sidst

Anmeld

23. marts 2011

MissGeoh

Lunae skriver:

tak for svar, men det er nok ikke lige mig! jeg går ikke synderligt op i sådan noget og filer ikke en gang negle

Det gjorde jeg heller ikke, men nu kan jeg ikke få nok..

Det er bare et spørgsmål om du er tøset nok

Anmeld

23. marts 2011

Lunae

Kloster skriver:

Løb løb løb..........

Det er min hobby. Det gavner mine muskler, mine engang dårlige knæ, mit kredsløb, mine lede og sener. Det giver mig energi og jeg føler mig sååå dejlig i eet med mig selv.

Jeg kan løbe med mig selv for at få tankerne ud af hovedet, ell for at få tænkt. Jeg kan løbe med andre for at blive bedre, få fif, blive presset og være i selskab.

Og jeg kan løbe på alle tider af døgnet, fuldstændig som jeg føler mit liv skal rettes ind. Og gider jeg ikke, ja så lader jeg bare være ell går en tur.

Jeg tager til motionsløb om sommeren pga mig selv. Jeg konkurrere mod mig selv og jeg nyder omgivelserne i de løb.

Så vær god ved din krop og løb

(billedet er af min skønne veninde og jeg til et lokalt løb sidste år. Fuck det var hårdt at løbe på den strand i den blæst. Men jeg havde det såååå ubeskriveligt dejligt bagefter)

skønt billede Jeg er for fed til at løbe Ej jeg investerede faktisk i noget løbetøj lige inden jeg blev gravid, men kom aldrig i gang Jeg vil så gerne elske at løbe, men synes det er hårdt og kedeligt. Hvor lang tid går der før man synes, at det bare er det fedeste, eller har du bare syntes det fra starten?

Anmeld

23. marts 2011

Lunae

MissGeoh skriver:

Det gjorde jeg heller ikke, men nu kan jeg ikke få nok..

Det er bare et spørgsmål om du er tøset nok

Det er jeg sgu nok ikke så tøset. har altid været en drengepige, hvad sådan noget angår jeg går heller ikke med makeup til dagligt Kun når jeg skal være lækker

Anmeld

23. marts 2011

Lunae

DLM skriver:

hvad med at tegne og male n af mine favoritter desværre bare over 1 år siden jeg har gjort det sidst

jeg har forsøgt mig med det, men synes sgu aldrig det bliver ligesom jeg forestiller mig. Og så har jeg jo bare absolut ingen tålmodighed, så hvis jeg ikke kan færdiggøre det med det samme, så kommer jeg aldrig igang igen

Anmeld

23. marts 2011

DLM

Lunae skriver:

jeg har forsøgt mig med det, men synes sgu aldrig det bliver ligesom jeg forestiller mig. Og så har jeg jo bare absolut ingen tålmodighed, så hvis jeg ikke kan færdiggøre det med det samme, så kommer jeg aldrig igang igen

ahh ja det tager tid at tegne...hmmm..... få dig en x-box og kinect... så skal jeg med glæde underholde dig i spil

Anmeld

23. marts 2011

DLM

Lunae skriver:

hvad med fotografering? det kan man jo gøre alle steder

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.