Kloster skriver:
Løb løb løb..........
Det er min hobby. Det gavner mine muskler, mine engang dårlige knæ, mit kredsløb, mine lede og sener. Det giver mig energi og jeg føler mig sååå dejlig i eet med mig selv.
Jeg kan løbe med mig selv for at få tankerne ud af hovedet, ell for at få tænkt. Jeg kan løbe med andre for at blive bedre, få fif, blive presset og være i selskab.
Og jeg kan løbe på alle tider af døgnet, fuldstændig som jeg føler mit liv skal rettes ind. Og gider jeg ikke, ja så lader jeg bare være ell går en tur.
Jeg tager til motionsløb om sommeren pga mig selv. Jeg konkurrere mod mig selv og jeg nyder omgivelserne i de løb.
Så vær god ved din krop og løb 
(billedet er af min skønne veninde og jeg til et lokalt løb sidste år. Fuck det var hårdt at løbe på den strand i den blæst. Men jeg havde det såååå ubeskriveligt dejligt bagefter)
skønt billede

Jeg er for fed til at løbe

Ej jeg investerede faktisk i noget løbetøj lige inden jeg blev gravid, men kom aldrig i gang

Jeg vil så gerne elske at løbe, men synes det er hårdt og kedeligt. Hvor lang tid går der før man synes, at det bare er det fedeste, eller har du bare syntes det fra starten?
Anmeld