Lunae skriver:
Tøser for filan - Jeg har brug for at gå op i noget og være pasioneret omkring det
Hver gang jeg kaster mig ud i noget, er det halvhjertet og jeg bliver aldrig helt fanget! Jeg har brug for en interesse, som jeg kan bruge min tid på. men hvad 
Hvad interesserer i jer for? Del ud og overbevis mig om, at det er netop det, som jeg skal give mig i kast med
Løb løb løb..........
Det er min hobby. Det gavner mine muskler, mine engang dårlige knæ, mit kredsløb, mine lede og sener. Det giver mig energi og jeg føler mig sååå dejlig i eet med mig selv.
Jeg kan løbe med mig selv for at få tankerne ud af hovedet, ell for at få tænkt. Jeg kan løbe med andre for at blive bedre, få fif, blive presset og være i selskab.
Og jeg kan løbe på alle tider af døgnet, fuldstændig som jeg føler mit liv skal rettes ind. Og gider jeg ikke, ja så lader jeg bare være ell går en tur.
Jeg tager til motionsløb om sommeren pga mig selv. Jeg konkurrere mod mig selv og jeg nyder omgivelserne i de løb.
Så vær god ved din krop og løb 
(billedet er af min skønne veninde og jeg til et lokalt løb sidste år. Fuck det var hårdt at løbe på den strand i den blæst. Men jeg havde det såååå ubeskriveligt dejligt bagefter)
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)
Anmeld