Hjælp - Har brug for en Hobby!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. marts 2011

Lunae

DLM skriver:

ahh ja det tager tid at tegne...hmmm..... få dig en x-box og kinect... så skal jeg med glæde underholde dig i spil

Det lyder da hyggeligt! herhjemme har vi dog allerede playstation 3 og nintendo wii, så føler ikke helt behovet er der for en xbox også

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. marts 2011

Lunae

DLM skriver:

hvad med fotografering? det kan man jo gøre alle steder

Det har jeg også overvejet

Anmeld

23. marts 2011

Ranarupta

nej hvor er det fedt. det gad jeg godt at kunne finde ud af er det svært?

Jeg har ikke prøvet dyrene før og jeg er MEGET uerfaren.

Men har måtte få hjælp af en veninde og min mor, der kan læse en opskrift. 
Derudover har jeg brugt youtube og garnstudio/drops hækleskole ( http://www.garnstudio.com/lang/dk/skole/hekle_start.php

Når først, man har lavet en række på tæppet, så er det ikke svært. Og det er ret hyggeligt.

Anmeld

23. marts 2011

DLM

Lunae skriver:

Det lyder da hyggeligt! herhjemme har vi dog allerede playstation 3 og nintendo wii, så føler ikke helt behovet er der for en xbox også

nej okay det er forståeligt nok har også selv en wii... bliver aldrig brugt

Anmeld

23. marts 2011

Lunae

DLM skriver:

nej okay det er forståeligt nok har også selv en wii... bliver aldrig brugt

kan man ikke spille over nettet på den?

Anmeld

23. marts 2011

Kloster

Lunae skriver:

skønt billede Jeg er for fed til at løbe Ej jeg investerede faktisk i noget løbetøj lige inden jeg blev gravid, men kom aldrig i gang Jeg vil så gerne elske at løbe, men synes det er hårdt og kedeligt. Hvor lang tid går der før man synes, at det bare er det fedeste, eller har du bare syntes det fra starten?

Nejjj jeg har ikke elsket at løbe fra starten af. Pyhh det var sååå hårdt for mig. Kunne jo slet ikke løbe. Men jeg startede på et 0-5 km begynderprogram fra iForm og det gav pote.

Men man skal nok kæmpe sig igennem 8-10 uger, før man begynder at savne, elske og kæmpe med det.

Jeg startede med at løbe, da jeg stoppede med at ryge. Jeg ville bare være god ved mig selv nu. Det var vigtigt for mig. Er stadig en frodig kvinde, men nu har jeg muskler, selvtillid (og lækkert hår ha ha ) Nej, men jeg har nået så mange mål i forbindelse med mine løb. Både kilometermæssigt og tidsmæssigt. Og føj hvor er det fedt at kunne LØBE hele 3 km uden at gå!! Den følelse af sejr glemmer jeg aldrig.

Så igang med dig..... Afsted afsted...........

Anmeld

23. marts 2011

Lunae

Kloster skriver:

Nejjj jeg har ikke elsket at løbe fra starten af. Pyhh det var sååå hårdt for mig. Kunne jo slet ikke løbe. Men jeg startede på et 0-5 km begynderprogram fra iForm og det gav pote.

Men man skal nok kæmpe sig igennem 8-10 uger, før man begynder at savne, elske og kæmpe med det.

Jeg startede med at løbe, da jeg stoppede med at ryge. Jeg ville bare være god ved mig selv nu. Det var vigtigt for mig. Er stadig en frodig kvinde, men nu har jeg muskler, selvtillid (og lækkert hår ha ha ) Nej, men jeg har nået så mange mål i forbindelse med mine løb. Både kilometermæssigt og tidsmæssigt. Og føj hvor er det fedt at kunne LØBE hele 3 km uden at gå!! Den følelse af sejr glemmer jeg aldrig.

Så igang med dig..... Afsted afsted...........

har du det program, for så må jeg sgu i krig

Anmeld

23. marts 2011

DLM

Lunae skriver:

kan man ikke spille over nettet på den?

jo det mener jeg godt man kan

Anmeld

23. marts 2011

Kloster

Lunae skriver:

har du det program, for så må jeg sgu i krig

Fluks et program...

http://iform.dk/traeningsplanner/traeningsprogram-loeb-5-km

Kan anbefale dig at rode lidt med www.iform.dk Det er en rigtig god side, men både mad, velvære og motion. Er du til struktureret motion, kan du skrive alt ind i kalender osv.

Og programmet virker....

Skoene på og få dem luftet...

Anmeld

23. marts 2011

MissGeoh

Lunae skriver:

Det er jeg sgu nok ikke så tøset. har altid været en drengepige, hvad sådan noget angår jeg går heller ikke med makeup til dagligt Kun når jeg skal være lækker

Ahhh okay.. Nej så er det nok ikke den rette hobby.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.