Billeder på facebook.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. marts 2011

Darling<3

Sees. skriver:

Det kan jeg sagtens følge dig i - Og min profil er låst så meget som man vidst kan.
Man ser ingen oplysninger om mig, kun mit profilbillede

Jeg har disse to model-billeder liggende derinde - Synes du de er udfordrende?

De 2 billeder her, er heeelt ok på facebook De viser ikke nogen forkert side af dig! Men på det sidste billed, skal kameraet nok ikke længere ned

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. marts 2011

Aves.

Jeg har kun såkaldte ordentlige billeder derinde...og ja, det er altså fordi jeg er mor og gerne vil have at det billede jeg signalerer er i overenstemmelse med den jeg er som mor og det jeg ønsker at vise mine unger...men ok, der findes så heller ikke billeder af en fuld Eva.. Men de billeder jeg har derinde er billeder jeg ville kunne vise til børn og bedsteforældre.

Anmeld

23. marts 2011

Frøken J.

Sees. skriver:

Det kan jeg sagtens følge dig i - Og min profil er låst så meget som man vidst kan.
Man ser ingen oplysninger om mig, kun mit profilbillede

Jeg har disse to model-billeder liggende derinde - Synes du de er udfordrende?

For det første: Du er KANON smuk!
For det andet så nej. Det er vand det der! Man kan slet ikke se noget jo! Har et par veninde der poserer foroverbøjede i g-streng og står og klemmer patterne sammen og hvad ved jeg, altså uden BH. Der står jeg af  

Anmeld

23. marts 2011

Benjamins'mor

Jeg har også MANGE forskellige billeder, nogle hvor jeg laver skøre ting med veninderne, nogle hvor jeg er på druktur osv.

Men det er ikke ens betydning med jeg er sådan længere. Alt dette var jo før jeg blev gravid og mor. Derfor synes jeg bestemt ikke der er noget forkert i det.

Synes man skal have lov til at dele sit liv med andre hvis det er det man har lyst til, eller hvis man synes at man har lyst til at ligge sådan nogle billeder ud, så ser jeg ikke noget problem i det.

Det gør mig jo ikke til en dårligere mor bare fordi jeg har en fortid.

Anmeld

23. marts 2011

Vidunderligeunger

jamen jeg har hovedsageligt kun billeder inde af Alberte, der er mapper med hende fra hun blev født til nu ca en for hver måned med 20-30 billeder i hver. Slettede ALLE billeder engang jeg deaktiverede min profil så derfor havde jeg ikke nogen da jeg aktiverede den igen.. og jeg er også glad for der kun er de af Alberte, jeg gider ikke de der skeje ud-billeder af mig selv skal ligge der, det er ikke en så stor del af mig længere - derfor kun babybilleder men bliver jeg tagget på nogen, så sletter jeg dem nu ik

Anmeld

23. marts 2011

Isabella_mor

hmmm... jeg er mor...

og jeg har et billede på min profil hvor jeg er meget fuld og danser med en dværg...

jeg har også et hvor jeg igen er meget fuld iført bh på en scene på the rock påfører en herlig POPTØZ smerten ved en olfert...

hvad kan jeg mere sige.. i don't give a fuck.

måske når Villads bliver teenager så sletter jeg de billeder... hsn akl sgu ikke drilles fordi hans mor har billeder af sit "vilde" natteliv.. på facebook.. (jeg forudser at face findes om 18 år og der ikke er kommet noget der er bedre..

men nu er jeg ung og det vil jeg have lov til at være også selvom jeg er mor.. at blive mor er ikke ens betydning med at blive kedelig og religiøs hvad angår billeder og moderskab/morskab.

Anmeld

23. marts 2011

Loa

Jeg har sådan lidt af hvert... fra ferie, fra fester, fra bryllup og fra graviditet.... Sådan et billede af hvem JEG er...

Jeg forstår dog ikke helt dem der betaler for at få taget proffe billeder og så får dem lagt derind, det virker lidt for mig "Se hvor lækker jeg er når jeg er dullet op og en proffesionel tager billederne...."

Jeg forstår ikke, at folk ikke bare kan være naturlige på billederne... altså ikke nødvendigvis uden make up, men ikke de der opstillede billeder i "udklædningstøj"....

Men det er bare min mening....

Anmeld

23. marts 2011

Sees

Eva. skriver:

Jeg har kun såkaldte ordentlige billeder derinde...og ja, det er altså fordi jeg er mor og gerne vil have at det billede jeg signalerer er i overenstemmelse med den jeg er som mor og det jeg ønsker at vise mine unger...men ok, der findes så heller ikke billeder af en fuld Eva.. Men de billeder jeg har derinde er billeder jeg ville kunne vise til børn og bedsteforældre.

Kan sagtens følge dig - Nu er vi nok bare så åbne i vores familie, at min mormor og morfar gerne kigger og kommentere mine "druk-billeder"

Anmeld

23. marts 2011

Sees

Secrets skriver:

For det første: Du er KANON smuk!
For det andet så nej. Det er vand det der! Man kan slet ikke se noget jo! Har et par veninde der poserer foroverbøjede i g-streng og står og klemmer patterne sammen og hvad ved jeg, altså uden BH. Der står jeg af  

Før det første: Tusinde tusinde tusinde tak!!
For det andet: Jeg kan sagtens forstå dig. Det ville nok også være liiige grænseoverskridende nok for mig, tror jeg

Anmeld

23. marts 2011

Sees

benjamins'mor skriver:

Jeg har også MANGE forskellige billeder, nogle hvor jeg laver skøre ting med veninderne, nogle hvor jeg er på druktur osv.

Men det er ikke ens betydning med jeg er sådan længere. Alt dette var jo før jeg blev gravid og mor. Derfor synes jeg bestemt ikke der er noget forkert i det.

Synes man skal have lov til at dele sit liv med andre hvis det er det man har lyst til, eller hvis man synes at man har lyst til at ligge sådan nogle billeder ud, så ser jeg ikke noget problem i det.

Det gør mig jo ikke til en dårligere mor bare fordi jeg har en fortid.

Nej præcis, og det er jo også sådan jeg har det.

Nok er jeg mor, og har dejlige, og mange, billeder liggende af Emil og jeg på Facebook, men jeg er også Mette, og datter og veninde osv, og det synes jeg nu også folk skal se

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.