Billeder på facebook.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. marts 2011

Sees

Honnie's Wife:) skriver:

Ellers kan du jo smide dine billeder op herinde, og så kan vi hjælpe dig Hehe..

Hehe, jeg har sgu mange derinde, så det ville tage ca. 40 år
Det var nu egentlig heller ikke så meget et spørgsmål omkring mig selv, for jeg gør egentlig bare hvad jeg synes er rigtigt - Det var mere nysgerrighed til hvad I andre gør, og synes er ok!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. marts 2011

Frøken J.

Synes i hvert fald man skal tænke over det, og låse sin profil så KUN venner kan se billeder, så ikke fremtidige arbejdsgivere kan lure. Synes det er fint man har lidt af hver derinde, det har jeg også. Har dog flere venner med "modelbilleder", som reelt set er frække billeder, hvor de poserer i g-streng og push-up bh, og det synes jeg ikke er en god idé at ligge op. Man må tænke på de signaler man sender, og ærlig talt synes jeg også det er irriterende at kigge på en næsten nøgen veninde, når jeg lige besøger profilen.

Anmeld

23. marts 2011

twinboys

Sees. skriver:

Ikke misforstå mig, for jeg tænker skam også over det, men da det stortset altid er mig der er bag kameraet, til div. arrangementer, så er det også mig der ligger billederne ind.
Er der nogle billeder af mig jeg ikke bryder mig om, så ligger jeg den endten ikke ind, eller også så tagger jeg ikke mig selv på dem.. Men der ligger efterhånden billeder af mig, i alle mulige mærkelige situationer derinde!

misforstår dig ikke... men jeg ville ikke have så mange billeder liggende... alle kan du tage dem og videre bruge dem... og jeg vil ikke se mig sådan i ekstra bladet

Anmeld

23. marts 2011

Ox.

Jeg har det hele putte - men dem har du jo også set  hehe ..

Jeg er, må jeg nok sige, på en pæn måde bedøvende ligeglad hvad folk synes om de ting jeg skriver og ligger op, det er mig - sådan er det!

Kan de ikke lide det, så hop over det ...

Anmeld

23. marts 2011

Sees

Secrets skriver:

Synes i hvert fald man skal tænke over det, og låse sin profil så KUN venner kan se billeder, så ikke fremtidige arbejdsgivere kan lure. Synes det er fint man har lidt af hver derinde, det har jeg også. Har dog flere venner med "modelbilleder", som reelt set er frække billeder, hvor de poserer i g-streng og push-up bh, og det synes jeg ikke er en god idé at ligge op. Man må tænke på de signaler man sender, og ærlig talt synes jeg også det er irriterende at kigge på en næsten nøgen veninde, når jeg lige besøger profilen.

Det kan jeg sagtens følge dig i - Og min profil er låst så meget som man vidst kan.
Man ser ingen oplysninger om mig, kun mit profilbillede

Jeg har disse to model-billeder liggende derinde - Synes du de er udfordrende?

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

23. marts 2011

Sees

Ox. skriver:

Jeg har det hele putte - men dem har du jo også set  hehe ..

Jeg er, må jeg nok sige, på en pæn måde bedøvende ligeglad hvad folk synes om de ting jeg skriver og ligger op, det er mig - sådan er det!

Kan de ikke lide det, så hop over det ...

I KNOW!!

Og jeg er helt enig - Men det ved du jo også godt.
Vi er jo begge ret gode til at komme med vilde billeder, mærkelig statusopdateringer og hvad der ellers høre til

Anmeld

23. marts 2011

Mette+Mathias

Jeg har et billede, og det er mit profilbillede. Det er af både mig og børnene og er taget på afstand.

Derudover har jeg 4-5 billeder af nogle kager jeg har lavet.

Man mister jo rettighederne til billederne når man ligger dem ind, og jeg ønsker ikke at mine billeder pludselig skal dukke op et andet sted.

Man skal også huske at det man ligger på nettet, formentlig kan findes på nettet - ALTID - og mine børn, kommende arbejdsgivere og endda børnebørn!! skal ikke kunne finde upassende billeder af mig.

Anmeld

23. marts 2011

Darling<3

Secrets skriver:

Jeg havde en veninder der inde, som er stripper/model. Og hendes billeder, ville jeg aldrig selv ligge op!! Hvis man kender hendes navn, kan man bare tjekke ind på en XXX side, og finde hende igang, med sig selvHende ville jeg aldrig ansætte, hvis jeg så hende på facebook, og jeg var en arbejdsgiver.... NO!

Anmeld

23. marts 2011

Caroline86

ift. det med at være forælder er jeg ligeglad Jeg bliver ikke en dårlig mor af at have været stiv og på rulleskøjter som 17-årig (eller som 23-årig for den sags skyld)...

Men i forhold til et kommende job er jeg måske lidt mere påpasselig. Jeg ved at der er flere og flere virksomheden der går på nettet for at "baggrundstjekke" inden de ansætter folk og der ville jeg være ked af hvis jeg blev valgt fra pga. et dumt billede

hmm.. men altså... alt med måde, som man siger!

Og hvad andre lægger ud er jeg bedøvende ligeglad med.. det styrer man selv - medmindre de lægger billeder ud af mig! Der vil jeg gerne have lidt at sige hvis jeg føler det kan komme til at påvirke mig på nogen måde

knus

Anmeld

23. marts 2011

Ox.

Sees. skriver:

I KNOW!!

Og jeg er helt enig - Men det ved du jo også godt.
Vi er jo begge ret gode til at komme med vilde billeder, mærkelig statusopdateringer og hvad der ellers høre til

Lige præcis - sådan er det!

Jeg sidder heller ikke og vrisser over at folk smider 10.000 billeder op af en bil eller deres hunde, couldn't care less, og sådan skal folk også se det på mine ting.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.