Billeder på facebook.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.332 visninger
40 svar
0 synes godt om
23. marts 2011

Sees

Hej piger.

Jeg kunne godt tænke mig at høre jeres mening om hvilke billeder det er ok at have af sig selv, på facebook?

Jeg selv har mange forskellige billeder af mig selv derinde.
Billeder hvor jeg er i byen og beruset, 'model'-billeder, billeder af Emil og jeg, billeder fra da jeg var ung og dum teenager - RIGTIG mange forskellige.
Det har jeg fordi det hele er en del af mig, og det vil jeg ikke ligge skjul på.
Derimod har jeg en veninde der kun har "ordentlige" billeder af sig selv på sin facebookprofil, fordi hun er mor, og ikke vil sende et forkert billede ud af sig selv, hvis der f.eks. lå et billede hvor hun er i byen.
Dette respektere jeg selvfølgelig fuldt ud, og hun respektere mit valg.

Men hvad synes I?
Er det for meget at have billeder liggende af sig selv, offentligt, hvor man er beruset o.l. når man nu også er forældre?

Mette, som er sikker på at hendes engelsk-opgave bliver hendes død!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. marts 2011

nvm

Sees. skriver:

Hej piger.

Jeg kunne godt tænke mig at høre jeres mening om hvilke billeder det er ok at have af sig selv, på facebook?

Billeder hvor jeg er i byen og beruset, 'model'-billeder, billeder af Emil og jeg, billeder fra da jeg var ung og dum teenager - RIGTIG mange forskellige.
Det har jeg fordi det hele er en del af mig, og det vil jeg ikke ligge skjul på.
Derimod har jeg en veninde der kun har "ordentlige" billeder af sig selv på sin facebookprofil, fordi hun er mor, og ikke vil sende et forkert billede ud af sig selv, hvis der f.eks. lå et billede hvor hun er i byen.

Men hvad synes I?
Er det for meget at have billeder liggende af sig selv, offentligt, hvor man er beruset o.l. når man nu også er forældre?

jeg har de hel samme billeder inde som dig, og for det ikke skal være løgn har jeg hele 3240 billeder inde hihi...jeg er besat af billeder.. jeg synes det op til en selv hvad man gør.

på et tidspunkt var jeg side 9 pige og havde så billedet inde,men det var meget kort, for alligevel havde jeg ikke lyst til folk skulle kommentere det osv.

Anmeld

23. marts 2011

samantha1986

Sees. skriver:

Hej piger.

Men hvad synes I?

Det er op til den enkelte hvad de har lyst til andre skal se. Min søster har feks scannings billeder og billeder af hendes mave, det kunne jeg aldrig finde på. For mig er det at udstille sig selv.

Både hende og jeg har gå i byen billeder, hendes mere vovede men det er hendes sag.

Vi er alle forskellige som personer, og hvad jeg ikke bryder mig om, kan andre jo sagtens have det fint med. Jeg synes du selv kan gøre op hvad du vil have liggende fremme. Og hvis du har det fint med de forskellige billeder så kan jeg ikke se noget galt i det.

Anmeld

23. marts 2011

Darling<3

Sees. skriver:

Hej piger.

Men hvad synes I?

Hejsa Da jeg havde face, havde jeg alle mulige billeder inde Både lidt fulde-billeder, underlige billeder hvor jeg har en vasketøj's kurv på ryggen(skulle forstille en skildpade) og ferie-billeder fra Thailand I bikini!!!

Hvis jeg havde børn og face, ville jeg have de samme billeder, da folk skal se mig som den jeg i virkeligheden er, og dem som kender mig, skal ikke have et "forkert billed" af mig

Håber ikke det blev alt for forvirrende

Anmeld

23. marts 2011

chael

Har lidt af mig selv.

Et par billeder af ungerne.

Jeg opdatere ikke, lægger ikke billeder ind af ungerne, da jeg ikke synes det rager andre og desuden, så skal mine unger ikke tvinges til at lægge til offentlig anskuelse på nettet.

De har deres eget valg og det er min pligt og mit ansvar at beskytte dem. Når de bliver store nok, så kan de selv vælge. Men jeg skal ikke pådutte dem, at de skal være til udstilling.

Dem der vil se dem, kan komme og besøge os

*Camilla 13+0

Anmeld

23. marts 2011

CarinaSB

Jeg har alle mulige billeder derinde .. af noah, mig selv og os begge to sammen. en masse af manden og ham og jeg sammen. har dog ingen fra byen da jeg ikke går i byen ..

Anmeld

23. marts 2011

twinboys

Smiler jeg er også på face... men jeg har ikke så mange billeder inde... men jeg tænker over hvad jeg synes er privat og hvad jeg godt vil dele...så ja jeg tænker over de billeder jeg ligger ind...

Majbritt

Anmeld

23. marts 2011

Sees

twinboys skriver:

Smiler jeg er også på face... men jeg har ikke så mange billeder inde... men jeg tænker over hvad jeg synes er privat og hvad jeg godt vil dele...så ja jeg tænker over de billeder jeg ligger ind...

Majbritt

Ikke misforstå mig, for jeg tænker skam også over det, men da det stortset altid er mig der er bag kameraet, til div. arrangementer, så er det også mig der ligger billederne ind.
Er der nogle billeder af mig jeg ikke bryder mig om, så ligger jeg den endten ikke ind, eller også så tagger jeg ikke mig selv på dem.. Men der ligger efterhånden billeder af mig, i alle mulige mærkelige situationer derinde!

Anmeld

23. marts 2011

Sees

Honnie's Wife:) skriver:

Hejsa Da jeg havde face, havde jeg alle mulige billeder inde Både lidt fulde-billeder, underlige billeder hvor jeg har en vasketøj's kurv på ryggen(skulle forstille en skildpade) og ferie-billeder fra Thailand I bikini!!!

Hvis jeg havde børn og face, ville jeg have de samme billeder, da folk skal se mig som den jeg i virkeligheden er, og dem som kender mig, skal ikke have et "forkert billed" af mig

Håber ikke det blev alt for forvirrende

Det var slet ikke forvirrende - Og jeg kan sagtens følge dig

Anmeld

23. marts 2011

Darling<3

Sees. skriver:

Det var slet ikke forvirrende - Og jeg kan sagtens følge dig

Ellers kan du jo smide dine billeder op herinde, og så kan vi hjælpe dig Hehe..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.