skift fra dp til vuggestue??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. oktober 2008

Honningblomst

finkedinke skriver:

En helt anden detalje i denne snak er at der i hvertfald i vores kommune er flere m2 til rådighed for et dagplejebarn end et vuggestuebarn. Nomeringen er faktisk også bedre i dagplejen end vuggestuen, men det behøver jo ikke gælde hele landet.

Berith

Det kan man jo desværre heller ikke sige, enstydigt....nogle dagplejere lukker rum af, så børnene kun er visse steder.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. oktober 2008

finkedinke

Eva skriver:

finkedinke skriver:

En helt anden detalje i denne snak er at der i hvertfald i vores kommune er flere m2 til rådighed for et dagplejebarn end et vuggestuebarn. Nomeringen er faktisk også bedre i dagplejen end vuggestuen, men det behøver jo ikke gælde hele landet.

Berith

Det kan man jo desværre heller ikke sige, enstydigt....nogle dagplejere lukker rum af, så børnene kun er visse steder.

Jeg har lukket rum af som dagplejebørnene ikke kommer i, men det er mest fordi jeg bor i et hus der er bygget så det er svært at overskue hvis de fik lov at gå over alt. Til gengæld er der rigeligt plads i den del hvor de er.
Jeg ved det er forskelligt fra kommune til kommune, min datter startede hos en dagplejer der boede i en 3 værelses på 2. sal, der gik børnene overalt og det var endda ikke meget plads alligevel.
Jeg bor lidt ude på landet. Her er stort set kun huse og meget få lejligheder. Her skal dagplejen stille et værelse til rådighed til børnene på min 9 m2 men det forventes at børnene også bruger gangen, køkkenet og gerne mere.

Berith

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.