Har brug for jeres "syn på sagen"
Lasse står nu som nummer 1 til den vuggestue vi helst vil have ham i, har stået til overflytning siden han startede i dp i starten af juli.....
Egentlig er jeg mest til vuggestue, men hvor er jeg i tvivl om jeg skal flytte ham nu. Han er rigtig glad for dp og hun for ham... Hun er rigtig sød, og er dygtig til børnene....
så jeg tænker lidt: Er det mit eller Lasses behov at flytte ham nu? lige nu går det jo fint, men jeg tænker også lidt frem: - hvad nu, når de 2 der er ældre end ham, smutter i bhv engang, og Lasse måske sidder med 3 børn på omkring 1 år, og han selv er lige under 2,5.... så er der altså lang tid til at han skal videre... ved jo ikke hvilke børn der kommer ind, men det er bare mit ømme punkt det der....
Han er en meget outgoing dreng, så jeg tænker også om hun kan blive ved med at stimulere ham senere hen?? Forleden skulle han hentes og bringes i deres fælleshus, og der er tingene jo mere institutionspræget - og hold da op hvor han bare trissede rundt og hyggede sig max, og brugte mund uden lige... det var virkelig noget han nød...
Omvendt er Lasse meget meget pyller ved forkølelse og ved tandfrembrud, og der har vi bare oplevet at hun har den fornødene tid til at hygge ekstra om ham, gå ekstra med ham på armen osv osv... når han ikke vil tygge f.eks under tandfrembrud - ja, så fremtryller hun bare noget andet at spise til ham...
der er så mange fordele og ulemper ved begge dele, og jeg ved ikke hvad jeg skal.
ville i flytte ham??
Jannie - forvirret
Anmeld