Jeg vil gerne prale lidt...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. august 2012

AnneBJ

StineW79 skriver:

Hold da op, det er vildt du har lavet det i hånden!! Det er så flot!! Vh stine

1000 tak Stine! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. august 2012

AnneBJ

Becks skriver:

Ja det er nemlig lige det

Ja det håber jeg, for det sted jeg har linket til, de shipper ikke til Danmark...

Du kan ikke huske hvor du købte dit vel? Og hvad det hedder udover basic Grey

Jeg er ret sikker på jeg har købt over ebay eller etsy eller lignende og mere end det husker jeg ikke... 

Selve producenten hedder kun Basic Grey, og derunder er der så serienavne. Fx har jeg brugt serien Blush til mit tæppe... 

Men hvis du ikke vinder pakken, kan det så ikke shippes til din mor som kan sende videre? 

Anmeld

9. august 2012

Becks

AnneBJ skriver:

Jeg er ret sikker på jeg har købt over ebay eller etsy eller lignende og mere end det husker jeg ikke... 

Selve producenten hedder kun Basic Grey, og derunder er der så serienavne. Fx har jeg brugt serien Blush til mit tæppe... 

Men hvis du ikke vinder pakken, kan det så ikke shippes til din mor som kan sende videre? 

Etsy shipper ikke til Danmark skrev de, da jeg ville lægge den i kurven..

Men jeg har budt på 3 nu, og den ene til 8 dollars er der nogle timer tilbage endnu og jeg er højest bydende

Min mor bor ikke i USA mere  Hun flyttede til Norge i påsken..

Anmeld

9. august 2012

Muhmi

AnneBJ skriver:

Janteloven må lige vige lidt... For jeg er fandme stolt af mig selv!

Jeg har syet et patchworktæppe helt selv!! Det er det første tæppe overhovedet, og det første patchwork overhovedet - alt er syet i hånden... 

Kan sgu godt forstå du vil blære dig, det er MEGA flot!! 

Anmeld

10. august 2012

AnneBJ

Becks skriver:

Etsy shipper ikke til Danmark skrev de, da jeg ville lægge den i kurven..

Men jeg har budt på 3 nu, og den ene til 8 dollars er der nogle timer tilbage endnu og jeg er højest bydende

Min mor bor ikke i USA mere  Hun flyttede til Norge i påsken..

Ej Hallå! Det kan hun da ikke være bekendt! 

Jeg håber du får det, jeg får selv helt lyst til at lave et sengetæppe i sort/hvid/lime.....

Anmeld

10. august 2012

AnneBJ

Muhmi skriver:

Kan sgu godt forstå du vil blære dig, det er MEGA flot!! 

1000 Tak! 

Anmeld

10. august 2012

Becks

AnneBJ skriver:

Ej Hallå! Det kan hun da ikke være bekendt! 

Jeg håber du får det, jeg får selv helt lyst til at lave et sengetæppe i sort/hvid/lime.....

Nej vel  Sikken masse fede ting jeg går glip af nu hun ikke bor der mere

Jeg vandt desværre ikke nogen af dem inde på ebay, der blev budt højere i nat og den afsluttede kl 4 i nat hvor jeg selvfølgelig sov

Men har bestilt 3 pakker pakker hos Etsy.. Fandt en sælger som gerne shipper til DK  Så det kommer i næste uge og måtte slippe 230 inkl. shipping, så det er okay..

Jahhh, det synes jeg du skal

Kender du nogle gode og billige steder at købe stof herhjemme? Ville gerne i stof & stil, men så skal jeg bruge 1 time på transport frem og tilbage...

Anmeld

10. august 2012

AnneBJ

Becks skriver:

Nej vel  Sikken masse fede ting jeg går glip af nu hun ikke bor der mere

Jeg vandt desværre ikke nogen af dem inde på ebay, der blev budt højere i nat og den afsluttede kl 4 i nat hvor jeg selvfølgelig sov

Men har bestilt 3 pakker pakker hos Etsy.. Fandt en sælger som gerne shipper til DK  Så det kommer i næste uge og måtte slippe 230 inkl. shipping, så det er okay..

Jahhh, det synes jeg du skal

Kender du nogle gode og billige steder at købe stof herhjemme? Ville gerne i stof & stil, men så skal jeg bruge 1 time på transport frem og tilbage...

Jeg har læst (langt!) tilbage på min blog, og jeg købte altså også på etsy i sin tid!

Fedt, det vil jeg mene er et kup til den pris!! Vil du blande en ensfarvet ind i?

Jeg ved ikke om det er billigt, men jeg er begyndt at købe mønstret stof hos www.fjoelner.dk - top nice service! Virkelig!!

Men ellers er der også siden www.malika-rosa.dk (eller noget i den stil, google evt.) som også har et fint udvalg - der har jeg også prøve at bestille fra

Anmeld

10. august 2012

Becks

AnneBJ skriver:

Jeg har læst (langt!) tilbage på min blog, og jeg købte altså også på etsy i sin tid!

Fedt, det vil jeg mene er et kup til den pris!! Vil du blande en ensfarvet ind i?

Jeg ved ikke om det er billigt, men jeg er begyndt at købe mønstret stof hos www.fjoelner.dk - top nice service! Virkelig!!

Men ellers er der også siden www.malika-rosa.dk (eller noget i den stil, google evt.) som også har et fint udvalg - der har jeg også prøve at bestille fra

Stoffet jeg har købt er fra Serien Little black dress, så tænker det vil være pænt med nogle ensfarvede i også

Glæder mig til at se dine "how to" billeder igen, jeg fik virkelig meget glæde af dem sidst...

Hvilke sting har du brugt

Super, dem vil jeg lure lidt på tak

Anmeld

10. august 2012

AnneBJ

Becks skriver:

Stoffet jeg har købt er fra Serien Little black dress, så tænker det vil være pænt med nogle ensfarvede i også

Glæder mig til at se dine "how to" billeder igen, jeg fik virkelig meget glæde af dem sidst...

Hvilke sting har du brugt

Super, dem vil jeg lure lidt på tak

Kastesting.. hedder de vidst... Men om alt går "vel" i weekenden (altså barnet sover når jeg forventer osv. i den dur) så lægger jeg hele guiden op der Så når dit stof umuligt at overhale mig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.