Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hvor er det bare flot
Har du overvejet at sende den til en professionel quilter?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Skouboe skriver: Hvor er det bare flot Har du overvejet at sende den til en professionel quilter?
Tak! Næh - jeg vidste ikke der fandtes sådan nogle?
WOW
AnneBJ skriver: Tak! Næh - jeg vidste ikke der fandtes sådan nogle?
Jeg er ret sikker på at der er findes folk der quilter andres arbejde.. lad mig lige se om jeg kan opsnuse sådan en.
WOW!!! Er du gal det er flot, Anne!! DYB RESPEKT!!
Jeg ville ønske jeg havde tålmodighed til den slags, men det har jeg ikke... Jeg er endda gået helt i stå med at strikke til baby
Det er virkelig virkelig flot!!
Skouboe skriver: Jeg er ret sikker på at der er findes folk der quilter andres arbejde.. lad mig lige se om jeg kan opsnuse sådan en.
Tak! Altså, det er quiltet ved at jeg har lavet de der små hjerter rundt omkring på tæppet, men heller ikke mere end det... Det er nemlig for tykt til at gå i min symaskine...
kitty skriver: WOW!!! Er du gal det er flot, Anne!! DYB RESPEKT!! Jeg ville ønske jeg havde tålmodighed til den slags, men det har jeg ikke... Jeg er endda gået helt i stå med at strikke til baby Det er virkelig virkelig flot!!
Mange tak!!
AnneBJ skriver: Tak! Altså, det er quiltet ved at jeg har lavet de der små hjerter rundt omkring på tæppet, men heller ikke mere end det... Det er nemlig for tykt til at gå i min symaskine...
Det er heller ikke nødvendigt
Hvis du gerne vil have det quiltet findes der fx dem her: http://www.quiltshoppen.dk/
Skouboe skriver: Det er heller ikke nødvendigt Hvis du gerne vil have det quiltet findes der fx dem her: http://www.quiltshoppen.dk/
Wow, fedt, det er helt sikkert gemt det link!! Jeg pønser nemlig på et (symaskinesyet) sengetæppe, engang i fremtiden..
Men det vil sige du mener at det er nok med der hjerter rundt omkring, når tæppet ikke er større?
Tusind tak for linket!
hvor er det bare flot! bare et var mig der kunne det!!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128