Danske mænd der dræber deres koner og børn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. marts 2011

Faith

MariaJ skriver:

Jeg vil ikke afvise at du kan have ret i at ligestilling kan få nogle mænd til at savne forsørgerrollen, men ærligt talt synes jeg det er helt forfærdeligt, hvis man bruger tabet af eneforsørgerrollen til at forklare noget så grusomt som drab .  

Det er klart der er forskel på kvinder og mænd (fysisk i hvert fald ), men i mine øjne bliver det ALDRIG en undskyldning for at det ene køn skal underkaste sig det andet.

SÅ ENIG!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. marts 2011

mn

MariaJ skriver:

Men mændene er da forhåbentlig en del af familien. Jeg forstå slet ikke den holdning, at mænd skal være overflødige fordi de ikke er eneforsørgere

ja det burde de, men det betyder da ikke at alle indrager ham. jeg kan da nævne en del, hvor manden ikke er en del af det han er bare besøgende i eget hjem. det må da være forfærdeligt.

Anmeld

25. marts 2011

MariaJ

metteswn skriver:

ja det burde de, men det betyder da ikke at alle indrager ham. jeg kan da nævne en del, hvor manden ikke er en del af det han er bare besøgende i eget hjem. det må da være forfærdeligt.

Ja, selvfølgelig er det ikke rart for nogen, men mændende er jo ikke små dumme pus, der ikke bestemmer noget selv. De må jo også tage medansvar for at spille en rolle i deres egen familie. Jeg tror alle i en familie har behov for at føle sig nyttige og værdsat, men hvordan man bliver det og hvilke opgaver hvem udfører må vel være op til den enkelte familie. Jeg kan ikke se hvorfor en mand skulle føle sig bedre fordi han har ansvaret for at fylde motorolie på bilen end hvis han har ansvaret for vasketøjet

Anmeld

25. marts 2011

mn

MariaJ skriver:

Ja, selvfølgelig er det ikke rart for nogen, men mændende er jo ikke små dumme pus, der ikke bestemmer noget selv. De må jo også tage medansvar for at spille en rolle i deres egen familie. Jeg tror alle i en familie har behov for at føle sig nyttige og værdsat, men hvordan man bliver det og hvilke opgaver hvem udfører må vel være op til den enkelte familie. Jeg kan ikke se hvorfor en mand skulle føle sig bedre fordi han har ansvaret for at fylde motorolie på bilen end hvis han har ansvaret for vasketøjet

det giver jeg dig så ret i, men dem jeg har tankerne på er hvor manden intet laver og kvinden laver det hele. jeg kan da sagtens nævne kvinder som gør alt i hjemmet og det eneste manden gør er at sove i huset og spise den mad kvinden laver. sådan nogle tænker jeg på et tidspunkt ikke ville føle sig som en del af det, men det er jo så deres valg at være dovne og lade kvinderne overtage alt ansvar.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.