MariaJ skriver:
Jeg er lamslået over det her indlæg - og det længere nede i tråden, der giver dig ret. Jeg ved godt, at du siger, at det ikke er en undskyldning, men en forklaring, men alligevel. En FORKLARING! på hvad? Jeg kan slet ikke forstå, at der kan være nogensomhelst forklaring på at man slår andre mennesker ihjel. Hverken børn eller voksne, men da SLET ikke børn, og da SLET ikke sine egne børn. Det er så fuldstændig forbi al fornuft og mening, at jeg ikke engang vil begynde at tænke på at forklare det eller undskylde det.
Der var en tråd for et par dage siden om kvinder og vold, og hvorfor kvinder bliver i voldsramte forhold, fordi deres selvværd er fejet helt ind under gulvtæppet. For mig lyder det her som om det er lidt i samme boldgade. At nu må de stakkels mænd, også få lov til at være mænd, for ellers er det ikke godt at vide, hvad de kan kan finde på.
Jeg er oprigtig chokeret over at ligestillingen ikke er kommet længere.
Altså nu skrev jeg "henad en forklaring"..
Jeg er jo heller ikke enig i at det er det rigtige at gøre, men der er jo en grund til alt...
Og det var såmænd bare min tankegang der kunne finde "denne tese"...
Hvad jeg oplever og har set og får ud af det...
Nogle kvinder har så travlt med at løsrive sig at de/man glemmer at der, uanset ligestilling, altså er forskel på kvinder og mænd.
Anmeld