Danske mænd der dræber deres koner og børn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.174 visninger
33 svar
0 synes godt om
21. marts 2011

mama09

læser pt bogen "den sidste gave" om en dansk soldat der kommer med en "gave" (bombe) til sin søn - og hans eks. Drengen og manden dør. hun lever videre - skrækkeligt - tuder mange gange igennem denne bog! læs den!!

Synes tit man hører om mænd der dræber børn/koner/ og familer..

kæft jeg synes ikke disse MÆND har NOSSER!

Og vil lige slå fast dette er TIT danske (kristne) mænd..

Har slet ikke skrevet dette indlæg for at prokere et andet hmmmm eller jo

God dag!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. marts 2011

TbCp

Trinehw skriver:

læser pt bogen "den sidste gave" om en dansk soldat der kommer med en "gave" (bombe) til sin søn - og hans eks. Drengen og manden dør. hun lever videre - skrækkeligt - tuder mange gange igennem denne bog! læs den!!

God dag!

Den har jeg også læst.... kender faktisk noget af familien, det er simpelthen så skrækkelig en historie

Anmeld

21. marts 2011

tazz

God dag!

Æhhhh, kristne? Det står da ingen steder om deres religion... Hvis du tænker på den generelle danske trosretning, så er vi ikke kristne, men protestanter.

Er dette indlæg et svar på det tidligere om muslimske mænd? Synes ærlig talt at det er en tand usmageligt. Men det er åske bare mig og fordi jeg har mistet en, som blev dræbt af sin (ikke danske) mand

Anmeld

21. marts 2011

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Jeg har også læst bogen for et par år siden og det er så tragisk en historie. I det hele taget synes jeg, at det er tragisk, at man vælger, at tage sine børn med i døden fordi, at den "anden part" ikke må "få" dem. Det er en meget kedelig tedens der er sket her indenfor det sidste stykke tid

Anmeld

21. marts 2011

Hansen97

God dag!

Jeg vil afholde mig fra at kommentere på synspunktet ang religion.

I stedet vil jeg foreslå at man som kvinde tænker over hvilke signaler man i dag sender mændene...

Og det er at man sagtens kan klare sig selv.. vi har sgu ikke brug for en mand til noget som helst.. vi kan også få børn nu uden at have en mand...

Prøv at tænk hvor ligegyldig hans rolle bliver i familiebilledet?? Man fratager dem på en måde al deres maskulinitet og arv tilbage fra huleboerne som jo var at sørge for familien...

Ikke at det er en undskyldning, men måske henad en forklaring...

Føler med disse kvinder, mødre, familier der mister deres nære...

At drage religion ind i det syntes jeg er forkert...

Anita (der lader sin mand være MAND og forsørger...)

Anmeld

21. marts 2011

Swerg

Oh my ...

Den bog har jeg haft liggende i 1000 ÅR ! Jeg har bare aldrig fået den læst .. Det kunne være at man skulle gøre det ... Hmm ..

Anmeld

21. marts 2011

B&J

Det er en rigtigt god bog,  men stakkels mand også han er jo blevet syg af at være der ned i krig der er så mange mænd der bliver skære af det desværre, men ja det er ingen undskyldning for det han gjorde... og helt ærligt hvis jeg var mor som hun også skriver i bogen så ville jeg også ønske jeg var død sammen med dem for at leve videre uden sin søn eller hvis det var en pige må være så hårdt

Anmeld

21. marts 2011

Lillefe

Æhhhh, kristne? Det står da ingen steder om deres religion... Hvis du tænker på den generelle danske trosretning, så er vi ikke kristne, men protestanter.

Er dette indlæg et svar på det tidligere om muslimske mænd? Synes ærlig talt at det er en tand usmageligt. Men det er åske bare mig og fordi jeg har mistet en, som blev dræbt af sin (ikke danske) mand

ja det virker faktisk lidt racistisk...som de andre kalder det.. (når man snakker religion)

Anmeld

21. marts 2011

mama09

tazz skriver:

åhh det var nu bare for at sige alle uanset religion kunne finde på det!

og synes tit man glemmer danske mænd der er psykisk ustabile..

Anmeld

21. marts 2011

mama09

TbCp skriver:

Den har jeg også læst.... kender faktisk noget af familien, det er simpelthen så skrækkelig en historie

ja puhaaaaaaaaaa

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.