Jeg vil afholde mig fra at kommentere på synspunktet ang religion.
I stedet vil jeg foreslå at man som kvinde tænker over hvilke signaler man i dag sender mændene...
Og det er at man sagtens kan klare sig selv.. vi har sgu ikke brug for en mand til noget som helst.. vi kan også få børn nu uden at have en mand...
Prøv at tænk hvor ligegyldig hans rolle bliver i familiebilledet?? Man fratager dem på en måde al deres maskulinitet og arv tilbage fra huleboerne som jo var at sørge for familien...
Ikke at det er en undskyldning, men måske henad en forklaring...
Føler med disse kvinder, mødre, familier der mister deres nære...
At drage religion ind i det syntes jeg er forkert...
Anita (der lader sin mand være MAND og forsørger...)
præcis.
herhjemme har jeg desværre en der er endt på dagpenge og derved er jeg ligesom blevet skaffedyret
da jeg har rig mulighed for ekstravagter og vikarjobs
men det er da så tydeligt at han efterhånden har mistet håbet om job og han bryder sig da slet ikke om at HAN ikke kan forsørge familien, for det har HAN altid gjort, så jeg havde mere tid herhjemme.
så ja nogen gange trænger mænd bare til at være mænd og det får de ikke altid lov til, af os kvinder, pt har jeg fuldstændig mistet evnen til at lave noget ved bilen, selv det at fylde luft i hjulene, aner jeg ikke hvordan man gør, ej hellere fylde sprinklevæske på, jeg for slap til at starte græsslåmaskinen, og det eneste jeg duer til i haven er at pusse i blomsterbede.
for lidt mand skal han have lov at være, så vil jeg hellere være lidt *handicappet* til han har fået job igen
og det jo netop de stærke kvinder der lader mænd være mænd
så forstår godt at nogle mænd tiltider bliver fustreret og gør utilgivelige ting, men mange af dem får hellere ikke muligheden for at få hjælp, for det er ikke for RIGTIGE mænd
Anmeld