500kr i Bøde!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. marts 2011

wamse

ChipChap skriver:

Har endnu ikke hørt om nogen som med vilje køre rundt med tågelys uden der er grund til det eller for at irritere de mod kørende !

Jeg har nu mødt flere "drenge-røve", som kører rundt med det tændt hele tiden 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. marts 2011

ChipChap

wamse skriver:

Jeg har nu mødt flere "drenge-røve", som kører rundt med det tændt hele tiden 

Super irriterende

Anmeld

20. marts 2011

kamtok

ChipChap skriver:

Jeg er sq stadig lidt paf over det .

Det kan jeg fad'me godt forstå...

Anmeld

20. marts 2011

tazz

Du bliver "sigtet" fordi du har overtrådt loven, og du kan prøve bøden igennem retten - altså nægte og lade politiet bevise din skyld.

Og så er det nu engang dit ansvar, at bilens lyger er lovlige og i orden inden du kører ud. Så reelt set, skal du gå en tur rundt om bilen og tjekke alle dine lygter inden du kører. Det er der så ingen der gør  men det er en risiko at løbe.

Totalt sure penge

Anmeld

20. marts 2011

ChipChap

tazz skriver:

Du bliver "sigtet" fordi du har overtrådt loven, og du kan prøve bøden igennem retten - altså nægte og lade politiet bevise din skyld.

Og så er det nu engang dit ansvar, at bilens lyger er lovlige og i orden inden du kører ud. Så reelt set, skal du gå en tur rundt om bilen og tjekke alle dine lygter inden du kører. Det er der så ingen der gør  men det er en risiko at løbe.

Totalt sure penge

Ja det er rigtig . Da jeg læste det, du havde skrevet kunne jeg lige høre min gamle kørelære stå og sige det til mig hehe.

Anmeld

20. marts 2011

eElak

Du har godt hørt at politiet er provisionslønnede ikk?? 

(PAS PÅ - sarkasme/ironi kan være brugt!!)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.