500kr i Bøde!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. marts 2011

ChipChap

twinboys skriver:

Sur mås... vendte mig lige om og sagde til gemalen... vidste du godt at hvis man i klart vejr kører med tågelys tændt... og så gjorde han sætningen færdig... ja kan få en bøde for det...

ok... tænkte jeg bare...

men ærgeligt med de lorte bøder, især når man ikke selv er obs på den er gal

ja for den knap lyser ikke at den er tåndt, tågelyset. Så man skal faktisk ud og kigge for at se om man køre med det. Jeg har aldrig brugt den så må have tændt den ved en fejl. Mega surt!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. marts 2011

ChipChap

wamse skriver:

He he ja jeg vidste det nu også godt, og så synes jeg det er herre generende, når man møder biler med tågelysene tændt.

Men super ærgeligt med en bøde 

Ville nok have troet at man slap med en advarsel, det gjorde min veninde nemlig.

mener du ikke det lange lys ?

Anmeld

20. marts 2011

twinboys

ChipChap skriver:

ja for den knap lyser ikke at den er tåndt, tågelyset. Så man skal faktisk ud og kigge for at se om man køre med det. Jeg har aldrig brugt den så må have tændt den ved en fejl. Mega surt!

det er bare såååååå surt

Anmeld

20. marts 2011

ChipChap

twinboys skriver:

det er bare såååååå surt

500 kr fattiger og lidt kloger en søndag aften, hurra!

Anmeld

20. marts 2011

twinboys

ChipChap skriver:

500 kr fattiger og lidt kloger en søndag aften, hurra!

Hurraaaaaaaaaaaaaaaa

Anmeld

20. marts 2011

wamse

ChipChap skriver:

mener du ikke det lange lys ?

Nej tågelys, som sidder foran på bilen også 

De lyser meget skarpere end det almindelige lys, og på min bil sidder de under lygterne foran. Synes det er vildt generende, når modkørende har det på. Men nu havde du jo ikke bevidst gjort det

Anmeld

20. marts 2011

UngMor83

Nøj hvor surt altså...

Her kan jeg heldigvis ik komme til at tænde dem uden at vide det. Skal trække en kontakt ud samt dreje den. Heldigvis

Anmeld

20. marts 2011

ChipChap

wamse skriver:

Nej tågelys, som sidder foran på bilen også 

De lyser meget skarpere end det almindelige lys, og på min bil sidder de under lygterne foran. Synes det er vildt generende, når modkørende har det på. Men nu havde du jo ikke bevidst gjort det

Nej langt fra, synes selv det er mega træls

Anmeld

20. marts 2011

Smilendesussi

Så kan jeg kun sige, at jeg er en af dem, der hjælper folk til IKKE at få bøder. Jeg kan simpelthen ikke lade være med at blinke, når folk kører med tågelys. Det er tit så kraftigt, at man bliver generet af det, så nu kan jeg sige, at jeg hjælper folk til ikke at få bøder

Så jeg er ked af jeg ikke lige kom forbi inden politiet, så havde du sluppet for at skulle af med de sure 500 kr.

Du får lige et og så håber jeg, at du er fredet i et stykke tid

Anmeld

20. marts 2011

wamse

ChipChap skriver:

Nej langt fra, synes selv det er mega træls

Min veninde prøvede det samme, men der nøjes de kun med at give hende en advarsel, og det var det.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.