500kr i Bøde!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.977 visninger
35 svar
0 synes godt om
20. marts 2011

ChipChap

Hold da kæft man jeg fik et chok her til aften da politiet kørte efter mig. Tænkt bare WTF, men blå blink og det hele.
Ruller ned , og damen siger, " Ja du er blevet SIGTET....for at køre med tågelys i klart vejr" !?!?!?

WHAT!!!.."øh det vidste jeg jeg ikke kan ikke se nogen knap lyse herinde fra bilen og det har da ikke været med vilje så".
Politidamen: "Du har kørt med tågelys i klart vejr" og udskriver en bøde på 500kr !!!

Synes sq ikke det er fair bare at klaske en bøde i hovedet på mig , kunne da have nøjes med en advarsel.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. marts 2011

Dot D

Øv, hun har nok haft en dårlig dag, øv øv øv

Anmeld

20. marts 2011

TbCp

Hold da op! Der er vist en politidame der havde en dårlig dag der!!!

Anmeld

20. marts 2011

kamtok

Det vil jeg give dig ret i.. Men de manglede sq nok lige at samle det sidste ind her sidst på måneden, for at nå i "mål".. 

Vidste faktisk ikke engang at man kunne få en bøde for det. De burde godt nok bruge deres få ressourcer på at stoppe nogle andre.. (fx. dem med 200 km. i timen eller lign.) 

Anmeld

20. marts 2011

ChipChap

Ja det tror jeg nok!!
Blev sq også forskrækket over at de sætter igang med blå blink og hun lige siger ordret "SIGTET"

Anmeld

20. marts 2011

ChipChap

kamtok skriver:

Det vil jeg give dig ret i.. Men de manglede sq nok lige at samle det sidste ind her sidst på måneden, for at nå i "mål".. 

Vidste faktisk ikke engang at man kunne få en bøde for det. De burde godt nok bruge deres få ressourcer på at stoppe nogle andre.. (fx. dem med 200 km. i timen eller lign.) 

Ved ikke om de har nogen "kvote" de skal opnå, men dem der burde få bøder får dem hvertfald ikke . (fartbøder)

Anmeld

20. marts 2011

kamtok

ChipChap skriver:

Ved ikke om de har nogen "kvote" de skal opnå, men dem der burde få bøder får dem hvertfald ikke . (fartbøder)

Det ved jeg heller ikke - kunne bare ikke finde nogen anden "logisk" forklaring for, hvorfor du skulle have en bøde for en ski.. tågelygte... 

Anmeld

20. marts 2011

twinboys

Sur mås... vendte mig lige om og sagde til gemalen... vidste du godt at hvis man i klart vejr kører med tågelys tændt... og så gjorde han sætningen færdig... ja kan få en bøde for det...

ok... tænkte jeg bare...

men ærgeligt med de lorte bøder, især når man ikke selv er obs på den er gal

Anmeld

20. marts 2011

wamse

twinboys skriver:

Sur mås... vendte mig lige om og sagde til gemalen... vidste du godt at hvis man i klart vejr kører med tågelys tændt... og så gjorde han sætningen færdig... ja kan få en bøde for det...

ok... tænkte jeg bare...

men ærgeligt med de lorte bøder, især når man ikke selv er obs på den er gal

He he ja jeg vidste det nu også godt, og så synes jeg det er herre generende, når man møder biler med tågelysene tændt.

Men super ærgeligt med en bøde 

Ville nok have troet at man slap med en advarsel, det gjorde min veninde nemlig.

Anmeld

20. marts 2011

ChipChap

kamtok skriver:

Det ved jeg heller ikke - kunne bare ikke finde nogen anden "logisk" forklaring for, hvorfor du skulle have en bøde for en ski.. tågelygte... 

Jeg er sq stadig lidt paf over det .

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.