500kr i Bøde!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. marts 2011

ChipChap

UngMor83 skriver:

Nøj hvor surt altså...

Her kan jeg heldigvis ik komme til at tænde dem uden at vide det. Skal trække en kontakt ud samt dreje den. Heldigvis

sådan en må jeg ønske mig i fødselsdags gave hehe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. marts 2011

ChipChap

Smilendesussi skriver:

Så kan jeg kun sige, at jeg er en af dem, der hjælper folk til IKKE at få bøder. Jeg kan simpelthen ikke lade være med at blinke, når folk kører med tågelys. Det er tit så kraftigt, at man bliver generet af det, så nu kan jeg sige, at jeg hjælper folk til ikke at få bøder

Så jeg er ked af jeg ikke lige kom forbi inden politiet, så havde du sluppet for at skulle af med de sure 500 kr.

Du får lige et og så håber jeg, at du er fredet i et stykke tid

fredet for de "dumme" bøder for resten af mit liv , tak!

Anmeld

20. marts 2011

ChipChap

wamse skriver:

Min veninde prøvede det samme, men der nøjes de kun med at give hende en advarsel, og det var det.

Det var lidt "mærkeligt" for hun var ellers meget flink og venlig, hvertfald nok til at give mig en bøde hehe.

Anmeld

20. marts 2011

Fru Nielsen

Dumme undskyldninger er der jo nok af.... Ikke sagt at du kom med en dårlig undskyldning, men dem høre der hver evig eneste dag, og hvornår skal de lade folk slippe og vornår skal de ikke??? Så jeg syntes egentlig det er okay du har fået den bøde....

Anmeld

20. marts 2011

Fru Dinesen

Sådan en møg bøde ... 

Syndes ind i mellem de der politikvinder er noget hissige 

Anmeld

20. marts 2011

ChipChap

Fru Nielsen skriver:

Dumme undskyldninger er der jo nok af.... Ikke sagt at du kom med en dårlig undskyldning, men dem høre der hver evig eneste dag, og hvornår skal de lade folk slippe og vornår skal de ikke??? Så jeg syntes egentlig det er okay du har fået den bøde....

Okay ...

Anmeld

20. marts 2011

Laulund87

wamse skriver:

Nej tågelys, som sidder foran på bilen også 

De lyser meget skarpere end det almindelige lys, og på min bil sidder de under lygterne foran. Synes det er vildt generende, når modkørende har det på. Men nu havde du jo ikke bevidst gjort det

Uhh jeg må indrømme at jeg hader når folk kører sådan. Nej du er ikke sej fordi du kører med de skide tågelygter tændt

Anmeld

20. marts 2011

wamse

Laulund87 skriver:

Uhh jeg må indrømme at jeg hader når folk kører sådan. Nej du er ikke sej fordi du kører med de skide tågelygter tændt

Er helt enig med dig, synes det er vildt generende når det er tændt

Anmeld

20. marts 2011

Laulund87

wamse skriver:

Er helt enig med dig, synes det er vildt generende når det er tændt

Meget

Anmeld

20. marts 2011

ChipChap

Har endnu ikke hørt om nogen som med vilje køre rundt med tågelys uden der er grund til det eller for at irritere de mod kørende !

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.