Anonym skriver:
Hey girls!
Først, grunden til jeg er anonym her er, at jeg ikke vil udstille nogen
Håber I har forståelse for det.
Jeg står her i et dilemma jeg har brug for lidt råd omkring.
I weekenden var jeg til en fest. Der var min venindes kæreste også, men min veninde var der ikke.
Jeg får efter feste af vide, at mine venindes kæreste har talt med en pige, som han stort set ikke kender, om ham og min venindes sex liv.
Han skulle have sagt noget i retningen af, at "sexlivet aldrig blev det samme når man kom i forhold", "vi har kun sex ca en gang i måneden", "jeg er træt af, at det altid er mig der skal ligge op til sex, så nu er jeg bare holdt op".... osv.
Det er SUPER grænseoverskridende for mig. Jeg ville blive dybt ulykkelig hvis jeg fik af vide min kæreste udstillede mig på den måde.
Men så tænker jeg "Is She better without knowing"???
Eller SKAL jeg fortælle hende det?
Der skal lige tilføjes, at jeg har skrevet til hende pigen han talte med og spurgt om hun kunne be eller afkræfte det. Hvis hun nu ikke vil blandes ind i noget har jeg mine 2 "kilder", men er det nok?
Help af sista' out here
Tak piger!!!!
Vil da sige, at det skal du ikke blande dig i.
Du risikerer at være årsagt til:
1) at forholdet ryger sig en tur
2) at veninden bliver sur på dig
3) begge dele
Og vil du have det på din ryg?
Måske ER din veninde en elendig elskerinde, og den stakkels mand ganske enkelt har læsset af til en fremmed, for at få lidt luft.
Måske kan han slet ikke tale med sin kæreste om den slags ting, og så er det da bare synd for ham.
Ja, det er måske iloyalt, men hvad skal manden gøre?
Du ved i realiteten intet om din venindes forhold, og du vil også kun få utak for at blande dig, det gør man nemlig som regel.
Så lad det fare, og vær der i stedet, med gode råd og støtte, HVIS forholdet en dag revner.

Kærligst
Sussie