Skal jeg tale eller tie?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. marts 2011

132319

qp skriver:

Kort sagt "It's not any of you're business" - så bland dig udenom

Enig! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. marts 2011

Mor til Mike

Synes det er din ret at sige det, jeg ville blive SÅ ked af det hvis min veninde havde overhørt noget og derefter ikke fortalt mig det.

Synes det er din ret som hendes veninde at bakke hende op, og støtte hende, og fortælle hvis der sker noget som hun ikke ved noget om.

Du behøver ikke køre det op i en spids, men synes du skal fortælle hende stille og roligt hvad du hørte, og tage ham med ind i samtalen og konfrontere ham med det, hvis det er!

pregnancy due date

Anmeld

17. marts 2011

Kløver

Anonym skriver:

Virkelig heller ikke selvom det er en af mine tætteste veninder, som jeg har kendt i 20 år?

Jeg ville helt klart blande mig udenom, specielt hvis jeg ikke selv havde hørt det.

Anmeld

17. marts 2011

CiSo

Bland dig udenom, det havde jeg gjort.

Anmeld

17. marts 2011

Anette&Sophia

Anonym skriver:

Hey girls!

Først, grunden til jeg er anonym her er, at jeg ikke vil udstille nogen  Håber I har forståelse for det.

Jeg står her i et dilemma jeg har brug for lidt råd omkring.

I weekenden var jeg til en fest. Der var min venindes kæreste også, men min veninde var der ikke.

Jeg får efter feste af vide, at mine venindes kæreste har talt med en pige, som han stort set ikke kender, om ham og min venindes sex liv.

Han skulle have sagt noget i retningen af, at "sexlivet aldrig blev det samme når man kom i forhold", "vi har kun sex ca en gang i måneden", "jeg er træt af, at det altid er mig der skal ligge op til sex, så nu er jeg bare holdt op".... osv.

Det er SUPER grænseoverskridende for mig. Jeg ville blive dybt ulykkelig hvis jeg fik af vide min kæreste udstillede mig på den måde.

Men så tænker jeg "Is She better without knowing"???

Eller SKAL jeg fortælle hende det?

Der skal lige tilføjes, at jeg har skrevet til hende pigen han talte med og spurgt om hun kunne be eller afkræfte det. Hvis hun nu ikke vil blandes ind i noget har jeg mine 2 "kilder", men er det nok?

Help af sista' out here  Tak piger!!!!

jeg ville måske prøve at vende den, eller hvordan man nu skal sige det. evt prøve at snakke med veninden om deres sexliv på en eller anden måde. vi tøser plejer da at være meget gode til at "prale" om aftenen igår

så kunne man jo på den måde komme ind på hende, og høre hvordan det virkeligt er, og hvis hun så fortæller samme version som ham, kunne man prøve at foreslå noget med at hun burde prøve at hoppe i noget frækt undertøj, eller overraske ham på anden vis.

så er man ikke budbringeren med dårligt nyt, men får måske alligevel orden på problemet, og så kunne det jo være han stoppede med at snakke med fremmede piger om sit sexliv

Anmeld

17. marts 2011

SussieThyssen

Anonym skriver:

Hey girls!

Først, grunden til jeg er anonym her er, at jeg ikke vil udstille nogen  Håber I har forståelse for det.

Jeg står her i et dilemma jeg har brug for lidt råd omkring.

I weekenden var jeg til en fest. Der var min venindes kæreste også, men min veninde var der ikke.

Jeg får efter feste af vide, at mine venindes kæreste har talt med en pige, som han stort set ikke kender, om ham og min venindes sex liv.

Han skulle have sagt noget i retningen af, at "sexlivet aldrig blev det samme når man kom i forhold", "vi har kun sex ca en gang i måneden", "jeg er træt af, at det altid er mig der skal ligge op til sex, så nu er jeg bare holdt op".... osv.

Det er SUPER grænseoverskridende for mig. Jeg ville blive dybt ulykkelig hvis jeg fik af vide min kæreste udstillede mig på den måde.

Men så tænker jeg "Is She better without knowing"???

Eller SKAL jeg fortælle hende det?

Der skal lige tilføjes, at jeg har skrevet til hende pigen han talte med og spurgt om hun kunne be eller afkræfte det. Hvis hun nu ikke vil blandes ind i noget har jeg mine 2 "kilder", men er det nok?

Help af sista' out here  Tak piger!!!!

Vil da sige, at det skal du ikke blande dig i.
Du risikerer at være årsagt til:

1) at forholdet ryger sig en tur

2) at veninden bliver sur på dig

3) begge dele

Og vil du have det på din ryg?
Måske ER din veninde en elendig elskerinde, og den stakkels mand ganske enkelt har læsset af til en fremmed, for at få lidt luft.
Måske kan han slet ikke tale med sin kæreste om den slags ting, og så er det da bare synd for ham.
Ja, det er måske iloyalt, men hvad skal manden gøre?
Du ved i realiteten intet om din venindes forhold, og du vil også kun få utak for at blande dig, det gør man nemlig som regel.
Så lad det fare, og vær der i stedet, med gode råd og støtte, HVIS forholdet en dag revner.

Kærligst
Sussie

Anmeld

17. marts 2011

Charlotte Wberg

I den situation ville jeg nu også blande mig udenom... måske er årsagen til at han ytre sin nød vedrørende sit sex liv til en fremmed pige istedet for at gøre det til en kammerat, at han vil "forstå" kvinders tankegang mere...

Hans kammerater kan ikke fortælle hvordan vi kvinder tænker, han kan måske ikke lide at sige det til kæresten og hendes veninder er måske for tæt på og vil mere være på hendes side som en beskytter af en slags...

Tror det er nemmer at drage en fremmed af det andet køn ind i sådan en samtale hvis man vil blive klogere...

Hvis det bare er for at svine kæresten til så er han dum... men det er jo heller ikke sikkert at det er sådan... nu du ikke har hørt hele samtalen..

Bare lidt at tænke over...

Anmeld

17. marts 2011

Fru'Rugaard

Anonym skriver:

Jeg er slet ikke i tvivl om, at det er blevet sagt, for en af dem som har hørt det kommer ikke fra området og kender intet til nogen af de personer, så hvorfor finde på sådan noget.... Det tror jeg simpelthen ikke er tilfældet!

Kan ikke forstå hvorfor han ikke bare siger det til hans kæreste i stedet for, altså 

Nej? Måske du skulle gå til kæresten og sige til ham at hvis han ikke fortæller det, så gør du?

Anmeld

17. marts 2011

Anonym trådstarter

Tak for alle svarene piger 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.