Skal jeg tale eller tie?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. marts 2011

Anonym trådstarter

Fru'Rugaard skriver:

Altså, jeg ville fortælle det- der er jo helt klart lidt knas i sexlivet, hvis han taler sandt.
Også skal kærester bare ikke snakke om hinanden på den måde

- Så, jeg ville helt klart fortælle det, hvis jeg var sikker på at det er blevet sagt

Jeg er slet ikke i tvivl om, at det er blevet sagt, for en af dem som har hørt det kommer ikke fra området og kender intet til nogen af de personer, så hvorfor finde på sådan noget.... Det tror jeg simpelthen ikke er tilfældet!

Kan ikke forstå hvorfor han ikke bare siger det til hans kæreste i stedet for, altså 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. marts 2011

Anonym trådstarter

PsychedeliC skriver:

Hvor du føler for at sige så synes jeg du skal gøre det. Den er svær men det er en god idé at tænke sig om her for et eller andet sted så er det ikke din sag men så den anden side så er det ikke okay at snakke sådan om sin partner. Du kan evt sige det til din veninde men også rådgive på samme tid. 

Engang fortalte jeg en veninde om at hendes kæreste havde gjort noget (ikke utroskab). Hun sagde så at så ville hun ikke være sammen med ham men jeg snakkede med hende og sagde at jeg synes de skulle kæmpe for det for den ting her var en lille ting og jeg fortalte hvordan hun skulle snakke og osv. de er stadig sammen på trods den ting her

Okay, tak for dit fif 

Anmeld

17. marts 2011

Anonym trådstarter

qp skriver:

Jeg har også veninder som jeg har kendt i 20 år og jeg må indrømme, at jeg aldrig kunne finde på at blande mig i deres private forhold medmindre de selv inddrog mig i det.

Du kan ødelægge deres forhold med det og det er da ikke det værd hvis manden jo har haft en høj promille og blev for snaksagelig - det kan da ske for de bedste og han har jo ikke fysisk gjort noget forkert. Så nej jeg synes ikke du skal gøre noget ved det da jeg ikke mener den sag ligger på dit bord.

Okay.

Men hvis det er så privat en sag skulle han nok heller ikke plabre løs til en fest omkring det 

Kan godt følge din holdning....

Jeg ønsker skam heller ikke, at ødelægge deres forhold, men det er simpelthen så nedværdigenede overfor hende - det er det jeg ikke har det godt med.

Anmeld

17. marts 2011

sarahb

Altså hvs det var min bedste veninde, så villejeg fortælle det. Og jeg håber fandme også hu ville komme og sige det hvis min mand gik og lukkede alt muligt ud om vores sexliv. Jeg ville ikke føle jeg skyldt ham noget, og ville helt sikkert ha min veninde viste det. For fuck hvor er det FLOVT han går og fortæller noget på den måde, det er jo til Grin.

Anmeld

17. marts 2011

Mi

Jeg ville lade det ligge. Hvis det så gentog sig, så kunne du jo overveje at blande dig. Alle har vel ret til at dumme sig, og han gik måske over stregen der. Muligvis var han plørefuld, følte netop at det var sikkert at betro sig til en total fremmed som ikke kendte kæresten eller noget helt tredje. Det kommer i  hvert fald ikke dig ved.

Herinde er det da også masser som fortæller vildt fremmede om deres parforhold, det er  vel i princippet det samme.

Anmeld

17. marts 2011

Anonym trådstarter

sarahb skriver:

Altså hvs det var min bedste veninde, så villejeg fortælle det. Og jeg håber fandme også hu ville komme og sige det hvis min mand gik og lukkede alt muligt ud om vores sexliv. Jeg ville ikke føle jeg skyldt ham noget, og ville helt sikkert ha min veninde viste det. For fuck hvor er det FLOVT han går og fortæller noget på den måde, det er jo til Grin.

Ja jeg synes også det er rigtig pinligt for ham 

Tak for din respons 

Anmeld

17. marts 2011

sarahb

Anonym skriver:

Ja jeg synes også det er rigtig pinligt for ham 

Tak for din respons 

Mere Pinligt for hende.... At hun skal udstilles sådan.

Anmeld

17. marts 2011

Anonym trådstarter

MarianneSonne skriver:

Jeg ville lade det ligge. Hvis det så gentog sig, så kunne du jo overveje at blande dig. Alle har vel ret til at dumme sig, og han gik måske over stregen der. Muligvis var han plørefuld, følte netop at det var sikkert at betro sig til en total fremmed som ikke kendte kæresten eller noget helt tredje. Det kommer i  hvert fald ikke dig ved.

Herinde er det da også masser som fortæller vildt fremmede om deres parforhold, det er  vel i princippet det samme.

Fyren kendte ikke hende pigen han fortalte alt det til, men det gør hans kæreste altså. Så det i sig selv er ret ufedt synes jeg. Desuden var han ikke særlig dæmpet da han har fortalt det 

Han var ikke plørefuld 

Anmeld

17. marts 2011

Anonym trådstarter

sarahb skriver:

Mere Pinligt for hende.... At hun skal udstilles sådan.

Ja bestemt - jeg synes det er unfair!

Havde det så været en af hans bedste kammerater han havde klaget sin nød til og måske fået nogle brugbare råd, kunne jeg bedre forstå det... Det gør vi piger jo også!

Men jeg ville sku aldrig fortælle sådan noget til en fyr jeg ikke kender, men som jeg ved kender min kæreste 

Anmeld

17. marts 2011

matryoshka

Kan du ikke snakke med kæresten og lige som få ham til at forstå alvoren i det, og at du ikke tror hun ville blive glad for at høre at han snakker om deres sexliv på den måde? Så gør han det måske ikke igen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.