Skal jeg tale eller tie?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.816 visninger
38 svar
0 synes godt om
17. marts 2011

Anonym trådstarter

Hey girls!

Først, grunden til jeg er anonym her er, at jeg ikke vil udstille nogen  Håber I har forståelse for det.

Jeg står her i et dilemma jeg har brug for lidt råd omkring.

I weekenden var jeg til en fest. Der var min venindes kæreste også, men min veninde var der ikke.

Jeg får efter feste af vide, at mine venindes kæreste har talt med en pige, som han stort set ikke kender, om ham og min venindes sex liv.

Han skulle have sagt noget i retningen af, at "sexlivet aldrig blev det samme når man kom i forhold", "vi har kun sex ca en gang i måneden", "jeg er træt af, at det altid er mig der skal ligge op til sex, så nu er jeg bare holdt op".... osv.

Det er SUPER grænseoverskridende for mig. Jeg ville blive dybt ulykkelig hvis jeg fik af vide min kæreste udstillede mig på den måde.

Men så tænker jeg "Is She better without knowing"???

Eller SKAL jeg fortælle hende det?

Der skal lige tilføjes, at jeg har skrevet til hende pigen han talte med og spurgt om hun kunne be eller afkræfte det. Hvis hun nu ikke vil blandes ind i noget har jeg mine 2 "kilder", men er det nok?

Help af sista' out here  Tak piger!!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. marts 2011

CarinaSB

Anonym skriver:

Hey girls!

Først, grunden til jeg er anonym her er, at jeg ikke vil udstille nogen  Håber I har forståelse for det.

I weekenden var jeg til en fest. Der var min venindes kæreste også, men min veninde var der ikke.

Jeg får efter feste af vide, at mine venindes kæreste har talt med en pige, som han stort set ikke kender, om ham og min venindes sex liv.

Han skulle have sagt noget i retningen af, at "sexlivet aldrig blev det samme når man kom i forhold", "vi har kun sex ca en gang i måneden", "jeg er træt af, at det altid er mig der skal ligge op til sex, så nu er jeg bare holdt op".... osv.

Det er SUPER grænseoverskridende for mig. Jeg ville blive dybt ulykkelig hvis jeg fik af vide min kæreste udstillede mig på den måde.

Der skal lige tilføjes, at jeg har skrevet til hende pigen han talte med og spurgt om hun kunne be eller afkræfte det. Hvis hun nu ikke vil blandes ind i noget har jeg mine 2 "kilder", men er det nok?

jeg ville blive hammer sur over at få afvide at min kæreste har snakket sådan om vores liv i sengen .. Men hvis en af mine veninder havde fået det afvide ville jeg ikke have noget afvide .. Da det ville kunne ødelægge alt ... men jeg syntes det er svært at sige .. 

Anmeld

17. marts 2011

Lou87

Anonym skriver:

Hey girls!

Altid svært..

Men jeg ville ikke sige noget til min veninde i dette tilfæde..
Han har jo ikke ligefrem været utro eller lign.

HVIS du skulle gøre noget, så syntes jeg du skulle ha gået over til venindes kæreste og ha sagt stille og roligt at du syntes det var en lidt tarvelig og meget privat måde og omtale hende på..

Ellers helt lade vær og blande dig.

Anmeld

17. marts 2011

Fru'Rugaard

Altså, jeg ville fortælle det- der er jo helt klart lidt knas i sexlivet, hvis han taler sandt.
Også skal kærester bare ikke snakke om hinanden på den måde

- Så, jeg ville helt klart fortælle det, hvis jeg var sikker på at det er blevet sagt

Anmeld

17. marts 2011

qp

Kort sagt "It's not any of you're business" - så bland dig udenom

Anmeld

17. marts 2011

Anonym trådstarter

Lou87 skriver:

Altid svært..

Men jeg ville ikke sige noget til min veninde i dette tilfæde..
Han har jo ikke ligefrem været utro eller lign.

HVIS du skulle gøre noget, så syntes jeg du skulle ha gået over til venindes kæreste og ha sagt stille og roligt at du syntes det var en lidt tarvelig og meget privat måde og omtale hende på..

Ellers helt lade vær og blande dig.

Okay. 

Problemet er bare at jeg ikke slev har hørt noget (den aften) - så derfor har jeg af gode grunde ikke sagt noget til ham der.

Men to (pålidelige) veninder overhørte det. Han var vidst ikke særlig diskret 

Anmeld

17. marts 2011

Anonym trådstarter

qp skriver:

Kort sagt "It's not any of you're business" - så bland dig udenom

Virkelig heller ikke selvom det er en af mine tætteste veninder, som jeg har kendt i 20 år?

Anmeld

17. marts 2011

PsychedeliC

Anonym skriver:

Virkelig heller ikke selvom det er en af mine tætteste veninder, som jeg har kendt i 20 år?

Hvor du føler for at sige så synes jeg du skal gøre det. Den er svær men det er en god idé at tænke sig om her for et eller andet sted så er det ikke din sag men så den anden side så er det ikke okay at snakke sådan om sin partner. Du kan evt sige det til din veninde men også rådgive på samme tid. 

Engang fortalte jeg en veninde om at hendes kæreste havde gjort noget (ikke utroskab). Hun sagde så at så ville hun ikke være sammen med ham men jeg snakkede med hende og sagde at jeg synes de skulle kæmpe for det for den ting her var en lille ting og jeg fortalte hvordan hun skulle snakke og osv. de er stadig sammen på trods den ting her

Anmeld

17. marts 2011

qp

Anonym skriver:

Jeg har også veninder som jeg har kendt i 20 år og jeg må indrømme, at jeg aldrig kunne finde på at blande mig i deres private forhold medmindre de selv inddrog mig i det.

Du kan ødelægge deres forhold med det og det er da ikke det værd hvis manden jo har haft en høj promille og blev for snaksagelig - det kan da ske for de bedste og han har jo ikke fysisk gjort noget forkert. Så nej jeg synes ikke du skal gøre noget ved det da jeg ikke mener den sag ligger på dit bord.

Anmeld

17. marts 2011

PsychedeliC

PsychedeliC skriver:

Hvor du føler for at sige så synes jeg du skal gøre det. Den er svær men det er en god idé at tænke sig om her for et eller andet sted så er det ikke din sag men så den anden side så er det ikke okay at snakke sådan om sin partner. Du kan evt sige det til din veninde men også rådgive på samme tid. 

Engang fortalte jeg en veninde om at hendes kæreste havde gjort noget (ikke utroskab). Hun sagde så at så ville hun ikke være sammen med ham men jeg snakkede med hende og sagde at jeg synes de skulle kæmpe for det for den ting her var en lille ting og jeg fortalte hvordan hun skulle snakke og osv. de er stadig sammen på trods den ting her

HVIS du føler for at sige DET 

skulle der stå

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.