Skal jeg tale eller tie?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. marts 2011

Klumpe-dumpe

Ehm hvorfor siger du det ikke til ham kærsten, at han skal vare sin mund når han/I er til fest?

Og så kan du jo nævne at hvis du høre noget igen, så fortæller du din veninde det....

Men hvis det var mig, ville jeg bare holde bøtte, du har jo ikke hørt det selv, men fået det afvide, og har de hørt hele sammenhængen i samtalen?!?!!

For mange kokke, fordærver maden

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. marts 2011

qp

Okay.

Men hvis det er så privat en sag skulle han nok heller ikke plabre løs til en fest omkring det 

Kan godt følge din holdning....

Jeg ønsker skam heller ikke, at ødelægge deres forhold, men det er simpelthen så nedværdigenede overfor hende - det er det jeg ikke har det godt med.

Nej det skulle han slet ikke haft gjort men idét han ikke har plabret løs omkring deres sexliv til dig, så synes jeg ikke du skal gøre noget yderligere i denne sag. En helt anden ting er hvis du havde set ham være utro eller lignende, men det er jo slet ikke der vi er og det er ej hellere sikkert han har talt i en ond hensigt... Mænd er jo bare ikke så skide gode til, at bruge deres situationsfornemmelse hvis de er utilfredse med noget

Anmeld

17. marts 2011

lotte32

Jeg tror også at jeg ville "nøjes"  med at snakke med kæresten om det, og ellers blande mig udenom

Lotte Ø.

Anmeld

17. marts 2011

Anonym trådstarter

MajaPiraya skriver:

Kan du ikke snakke med kæresten og lige som få ham til at forstå alvoren i det, og at du ikke tror hun ville blive glad for at høre at han snakker om deres sexliv på den måde? Så gør han det måske ikke igen.

Jeg har også overvejet, at skrive til ham hvad jeg har hørt og, at jeg ikke synes han kan være det bekendt.... ÅH jeg ved det sku ikke 

Anmeld

17. marts 2011

Anonym trådstarter

lotte31 skriver:

Jeg tror også at jeg ville "nøjes"  med at snakke med kæresten om det, og ellers blande mig udenom

Lotte Ø.

Okay.

Tak for svaret..... 

Anmeld

17. marts 2011

Anonym trådstarter

qp skriver:

Nej det skulle han slet ikke haft gjort men idét han ikke har plabret løs omkring deres sexliv til dig, så synes jeg ikke du skal gøre noget yderligere i denne sag. En helt anden ting er hvis du havde set ham være utro eller lignende, men det er jo slet ikke der vi er og det er ej hellere sikkert han har talt i en ond hensigt... Mænd er jo bare ikke så skide gode til, at bruge deres situationsfornemmelse hvis de er utilfredse med noget

Det sidste er jeg sku nød til, at give dig ret i  Haha - desværre selvfølgelig!

Men tror nu aldrig han kunne finde på at fortælle mig den slags fordi hans kæreste er min barndomsveninde 

Tak for dine svar i hvert fald 

Anmeld

17. marts 2011

Anonym trådstarter

Rose <3 skriver:

Ehm hvorfor siger du det ikke til ham kærsten, at han skal vare sin mund når han/I er til fest?

Og så kan du jo nævne at hvis du høre noget igen, så fortæller du din veninde det....

Men hvis det var mig, ville jeg bare holde bøtte, du har jo ikke hørt det selv, men fået det afvide, og har de hørt hele sammenhængen i samtalen?!?!!

For mange kokke, fordærver maden

Det har jeg også overvejet og ser det også som en god mulighed....

Jeg ved godt jeg ikke selv har hørt det, men jeg VED dem jeg har det fra taler sandt, da det er min søster og hendes tætteste veninde (som ikke kender parret). De to har hørt det uafhængig af hinanden....

Anmeld

17. marts 2011

Klumpe-dumpe

Anonym skriver:

Det har jeg også overvejet og ser det også som en god mulighed....

Jeg ved godt jeg ikke selv har hørt det, men jeg VED dem jeg har det fra taler sandt, da det er min søster og hendes tætteste veninde (som ikke kender parret). De to har hørt det uafhængig af hinanden....

Men har de hørt HELE samtalen, for jeg er ret sikker på ham gutter ikke har sagt: Skål, ja min kæreste og mit sexliv er helt til rotterne, vi knalder kun 1 gang om mdr.

Altså samtalen må jo været kommet ind på det emne, og der mener jeg, at der ligesom kunne være grunden til, at han nævner det. Så har din søster og veninde hørt HELE samtalen.

Men som skrevet, hvis du vil gøre noget, så synes jeg du skal sige det til ham og ikke hende.

Anmeld

17. marts 2011

Anonym trådstarter

Rose <3 skriver:

Men har de hørt HELE samtalen, for jeg er ret sikker på ham gutter ikke har sagt: Skål, ja min kæreste og mit sexliv er helt til rotterne, vi knalder kun 1 gang om mdr.

Altså samtalen må jo været kommet ind på det emne, og der mener jeg, at der ligesom kunne være grunden til, at han nævner det. Så har din søster og veninde hørt HELE samtalen.

Men som skrevet, hvis du vil gøre noget, så synes jeg du skal sige det til ham og ikke hende.

Nej nej de har ikke hørt hele sammenhænget....

Min søster hørte bare noget af det og valgte det gad hun ikke lytte til så hun gik!

Overvejer også, at konfronterer ham - vil lige se tiden an og se om hende pigen han snakkede fortæller noget som får mig til, at skifte mening enten i den ene eller den anden retning 

Anmeld

17. marts 2011

Lou87

Anonym skriver:

Okay. 

Problemet er bare at jeg ikke slev har hørt noget (den aften) - så derfor har jeg af gode grunde ikke sagt noget til ham der.

Men to (pålidelige) veninder overhørte det. Han var vidst ikke særlig diskret 

Så ville jeg slet ikk gøre noget!
Det der mund til mund ender altid galt.. fjer blir til høns du ved

Og hvis du virkelig brænder inde med det ville jeg stadig kun tage en snak med fyren om det.. og sige du synes det er upassende han snakker sådan om hende og du er sikker på hun ikk ville syntes om det. Altså tag snakken med ham stille og roligt..
Han ville jo nok heller ikk syntes om hun stod og "udleverede" ham sådan til andre..

Der er ingen grund til og blande veninden ind i dette for "så lidt"..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.