Eva!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. marts 2011

Aves.

Malene84 skriver:

tillykke med din flotte karakter Eva!!!! Skide flot!!

Jaaaaa Dorthe... hvorfor er det sådan. Gik i klasse med en dreng der dumpede sin praktik (og flere eksaminer), og ALLIGEVEL er han pædagog i dag  skræmmende at han måske skal passe på ens børn en dag  Har hørt om flere eksempler, og hvor er det synd for vores uddannelse - øv!!!

Mange tak...Og ja, der er desværre også sådanne kommende pædagoger nede hvor jeg går..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. marts 2011

Aves.

lisesp83 skriver:

Hold nu k*ft hvor er du sej..

Kan nu godt forstå du var nervøs, men du beviste jo lige overfor dig selv, at du kan, trods alt det nedtur du har haft. Jeg tager sku hatten af for dig. Så godt klaret..

Så syns jeg da du skal forkæle dig selv med et eller andet. Tøj eller hvad ved jeg.

You go girl. haha

Tusind tak...og ja, jeg kunne sgu, jeg kunne virkelig...kan slet ikke fatte det, er bare så glad..

Anmeld

17. marts 2011

Aves.

Jeanne skriver:

Hold da helt op - det var flot Stort tillykke

Tusind tak..jeg er også bare så glad og lettet..det er så skøn en fornemmelse...

Anmeld

17. marts 2011

twinboys

Eva. skriver:

Ihhhh....ej, hvor sødt du tænker på mig...

Jamen, det gik super godt....det var en ret hård censor(havde bla skrevet en af bøgerne) og karaktererne var en dumpet, 2, 4, 4, 4 ,4 , 7, 7,7 og jeg var så den sidste der skulle op...den gruppe før mig havde fravalgt at arbejde sammen med mig, jeg spurgte men de svarede ikke engang, rigtig øv følelse, som dengang man var barn og oplevede mobning....de fik 4 alle mand og jeg gik ind, og det gik ok syntes jeg..min opgave var ikke så god igen, er skide dårlig til at det skal være så snævert.. men jeg kan heldigvis snakke og så fik jeg sgu 10...jeg var og er bare så høj af den oplevelse...censor roste mig og sagde flere gange at jeg er dygtig, rigtig dygtig...det var det bedste at få af vide...jeg er så usikker på mig selv og om jeg nu er god nok og kan finde ud af det osv osv..har vild eksamensangst som jeg er ved at lære at håndtere...opgaven har jeg skrevet alene og med syge unger, blev droppet af ham jeg så også og så gør jeg det dælme alligevel...

Det er bare et kæmpe skridt...endnu et det her...alt det lort jeg har været igennem og nu har jeg vendt den her også..jeg kan jo virkelig godt....altså både studiet og mit liv og mig...jeg kan..det er fantastisk at opleve når man gennem 11 år kun har fået af vide at man ikke er god nok og ikke kan...

Nå, den blev lang...men jeg er glad glad glad...

livet er skønt..

KNus Eva....lallende og lykkelig...

Ejjjj Eva stort tillykke herfra... Du er bare super god... Tro på dig selv og troen kan flytte bjerge...

Anmeld

17. marts 2011

Pena

Eva. skriver:

Ihhhh....ej, hvor sødt du tænker på mig...

Jamen, det gik super godt....det var en ret hård censor(havde bla skrevet en af bøgerne) og karaktererne var en dumpet, 2, 4, 4, 4 ,4 , 7, 7,7 og jeg var så den sidste der skulle op...den gruppe før mig havde fravalgt at arbejde sammen med mig, jeg spurgte men de svarede ikke engang, rigtig øv følelse, som dengang man var barn og oplevede mobning....de fik 4 alle mand og jeg gik ind, og det gik ok syntes jeg..min opgave var ikke så god igen, er skide dårlig til at det skal være så snævert.. men jeg kan heldigvis snakke og så fik jeg sgu 10...jeg var og er bare så høj af den oplevelse...censor roste mig og sagde flere gange at jeg er dygtig, rigtig dygtig...det var det bedste at få af vide...jeg er så usikker på mig selv og om jeg nu er god nok og kan finde ud af det osv osv..har vild eksamensangst som jeg er ved at lære at håndtere...opgaven har jeg skrevet alene og med syge unger, blev droppet af ham jeg så også og så gør jeg det dælme alligevel...

Det er bare et kæmpe skridt...endnu et det her...alt det lort jeg har været igennem og nu har jeg vendt den her også..jeg kan jo virkelig godt....altså både studiet og mit liv og mig...jeg kan..det er fantastisk at opleve når man gennem 11 år kun har fået af vide at man ikke er god nok og ikke kan...

Nå, den blev lang...men jeg er glad glad glad...

livet er skønt..

KNus Eva....lallende og lykkelig...

Bravo! Hvor er du dyyyygtig.

Så kan den anden skodgruppe fisme lære det.

Anmeld

17. marts 2011

Aves.

twinboys skriver:

Ejjjj Eva stort tillykke herfra... Du er bare super god... Tro på dig selv og troen kan flytte bjerge...

Tak...ja, det er der jeg skal arbejde noget mere med mig selv...at tro på at kunne...men for pokker det er svært, jeg er dælme så selvkritisk og med helt vanvittige krav til mig selv..

Anmeld

17. marts 2011

Aves.

Pena skriver:

Bravo! Hvor er du dyyyygtig.

Så kan den anden skodgruppe fisme lære det.

Hihi...åh, hvor er du sød...tak...og ja, så kan de bare gøre det selv..

Anmeld

17. marts 2011

twinboys

Eva. skriver:

Tak...ja, det er der jeg skal arbejde noget mere med mig selv...at tro på at kunne...men for pokker det er svært, jeg er dælme så selvkritisk og med helt vanvittige krav til mig selv..

Tro på dig selv du kan godt smukke det beviser du jo selv

Anmeld

17. marts 2011

wamse

Kæmpe stort tillykke, det er jo fantastisk, du er både, smuk, sød, omsorgsfuld, kærlig og så er du jo kvik

Anmeld

17. marts 2011

Aves.

wamse skriver:

Kæmpe stort tillykke, det er jo fantastisk, du er både, smuk, sød, omsorgsfuld, kærlig og så er du jo kvik

Åhhh...sidder helt og rødmer...hvor er du bare sød....jeg må til at tro på jeg kan det... tak...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.