Eva!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. marts 2011

Aves.

dorthemus skriver:

Tillykke med det flotte resultat

Og fryd til de andre....ja lidt smålig har man vel lov at være engang imellem  - har prøvet det samme på seminariet hvor vi var tre og den ene og jeg svingede ikke specielt godt, og så valgte den tredje part mig fra...heller ikke skidesjovt et par måneder inden eksamen for jeg er dæleme heller ikke et eksamensmenneske og jeg havde et mega voldsomt tinnitusanfald på eksamensdagen, men hentede dog et 10 tal hjem (efter den gamle skala). Åh jeg var også så stolt og lettet!!!

Ud og fejre med dig

Tak.... og ja, jeg kunne heller ikke lade være med at smile bare lidt indeni over det de fik og jeg fik...og de så bare overraskede ud...jeg skiftede jo klasse for 1½ år siden og de tog bare ikke godt imod mig i det fag..så det var virkelig rart at vise at jeg dælme godt kan det her...og at censor var som han var...han kunne bare se ind i mig da han talte med mig bagefter...eller sådan føltes det...det var rart at få ord på fra en som jeg virkelig følte var meget dygtig.

Ej, hvor var det da også bare en øv måde de behandlede dig på...synes det er så rystende hvordan mange opfører sig sådan et sted, tænker at det jo er det det handler om når man kommer ud..at kunne og ville relationen på en god og udviklende/anerkendende måde...men næ nej..

FEDT du fik 10...så var de også lidt overraskede?... så godt..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. marts 2011

Laulund87

Eva. skriver:

Tak tak tak tak...

Jeg er bare så glad...måtte simpelthen rejse mig op og hoppe da jeg havde fået mine udtalelser og karakteren...det er så kæmpe stor en sejr for mig at jeg er kommet så langt og at jeg kan...og at det så blev 10, det er jo bare ekstra bonus..

Det kan jeg godt forstå!!

Anmeld

17. marts 2011

Carina1977

Eva. skriver:

Tak... det var bare så skønt...og så talte jeg og censor "samme sprog" så det væltede bare ud af mig og han forstod det jeg sagde...nogle gange tror jeg nemlig min hjerne og det der kommer ud af min mund er lidt rodet..

Hehe men bare han kunne li det han hørte

Og så vil jeg da lige sige at den gruppe som havde fravalgt dig, opførte sig fuldstændigt tåbeligt overfor dig. Man kan da godt svare folk  Kender godt følelsen, for har selv prøvet det, dengang jeg var igang med en hhx. Der skulle alle bare være i en gruppe, før man kunne komme igang. Så der var en gruppe der tog mig med, men kun fordi det var tvunget. Det kunne bestemt også mærkes, og det var en totalt ydmygende følelse man sad tilbage med. Så ville jeg egentlig hellere have lavet det selv. Vi skulle så til gruppeeksamen, og de andre kunne ikke meget af det, så det var mig, der svarede på det meste. Så de skulle vist have været glade for at jeg i det hele taget var der.

Men forstår bestemt godt den følelse du fik....det er bestemt ikke en rar følelse.

Anmeld

17. marts 2011

Aves.

Carina1977 skriver:

Hehe men bare han kunne li det han hørte

Og så vil jeg da lige sige at den gruppe som havde fravalgt dig, opførte sig fuldstændigt tåbeligt overfor dig. Man kan da godt svare folk  Kender godt følelsen, for har selv prøvet det, dengang jeg var igang med en hhx. Der skulle alle bare være i en gruppe, før man kunne komme igang. Så der var en gruppe der tog mig med, men kun fordi det var tvunget. Det kunne bestemt også mærkes, og det var en totalt ydmygende følelse man sad tilbage med. Så ville jeg egentlig hellere have lavet det selv. Vi skulle så til gruppeeksamen, og de andre kunne ikke meget af det, så det var mig, der svarede på det meste. Så de skulle vist have været glade for at jeg i det hele taget var der.

Men forstår bestemt godt den følelse du fik....det er bestemt ikke en rar følelse.

Ja, det er bare slet ikke rart...jeg røg lige tilbage i alle de følelser jeg havde som barn i sådanne situationer...var ved at græde og skyndte mig bare hjem...men altså, bare man kunne melde ud, for det er da mere end ok at de kun ville være 3 i gr.

Hvor er det synd du også har haft sådan en dum oplevelse...

Anmeld

17. marts 2011

dorthemus

Eva. skriver:

Tak.... og ja, jeg kunne heller ikke lade være med at smile bare lidt indeni over det de fik og jeg fik...og de så bare overraskede ud...jeg skiftede jo klasse for 1½ år siden og de tog bare ikke godt imod mig i det fag..så det var virkelig rart at vise at jeg dælme godt kan det her...og at censor var som han var...han kunne bare se ind i mig da han talte med mig bagefter...eller sådan føltes det...det var rart at få ord på fra en som jeg virkelig følte var meget dygtig.

Ej, hvor var det da også bare en øv måde de behandlede dig på...synes det er så rystende hvordan mange opfører sig sådan et sted, tænker at det jo er det det handler om når man kommer ud..at kunne og ville relationen på en god og udviklende/anerkendende måde...men næ nej..

FEDT du fik 10...så var de også lidt overraskede?... så godt..

Ja sådan tænkte/tænker jeg også..det er sgu da rummelige, anerkendede PÆDAGOGER vi skal være  Men når der er mange kvinder samme sted så hersker den slags opførsel desværre

Anmeld

17. marts 2011

pussepige

Eva. skriver:

Ihhhh....ej, hvor sødt du tænker på mig...

Jamen, det gik super godt....det var en ret hård censor(havde bla skrevet en af bøgerne) og karaktererne var en dumpet, 2, 4, 4, 4 ,4 , 7, 7,7 og jeg var så den sidste der skulle op...den gruppe før mig havde fravalgt at arbejde sammen med mig, jeg spurgte men de svarede ikke engang, rigtig øv følelse, som dengang man var barn og oplevede mobning....de fik 4 alle mand og jeg gik ind, og det gik ok syntes jeg..min opgave var ikke så god igen, er skide dårlig til at det skal være så snævert.. men jeg kan heldigvis snakke og så fik jeg sgu 10...jeg var og er bare så høj af den oplevelse...censor roste mig og sagde flere gange at jeg er dygtig, rigtig dygtig...det var det bedste at få af vide...jeg er så usikker på mig selv og om jeg nu er god nok og kan finde ud af det osv osv..har vild eksamensangst som jeg er ved at lære at håndtere...opgaven har jeg skrevet alene og med syge unger, blev droppet af ham jeg så også og så gør jeg det dælme alligevel...

Det er bare et kæmpe skridt...endnu et det her...alt det lort jeg har været igennem og nu har jeg vendt den her også..jeg kan jo virkelig godt....altså både studiet og mit liv og mig...jeg kan..det er fantastisk at opleve når man gennem 11 år kun har fået af vide at man ikke er god nok og ikke kan...

Nå, den blev lang...men jeg er glad glad glad...

livet er skønt..

KNus Eva....lallende og lykkelig...

Tillykke med det flotte 10 tal

Anmeld

17. marts 2011

Carina1977

Eva. skriver:

Ja, det er bare slet ikke rart...jeg røg lige tilbage i alle de følelser jeg havde som barn i sådanne situationer...var ved at græde og skyndte mig bare hjem...men altså, bare man kunne melde ud, for det er da mere end ok at de kun ville være 3 i gr.

Hvor er det synd du også har haft sådan en dum oplevelse...

Det er jo klart man får den følelse tilbage igen, for det er jo en udelukkelse af gruppen man oplever i sådan en situation. Det kan jo ikke undgås at gamle følelser bliver vækket til live igen. Kan godt forstå du var grædefærdig, for man kan jo ikke undgå at tage det personligt, og det er jo enormt sårende.

Men det gør det jo bare endnu mere fedt at du scorede en så meget bedre karakter end dem. Man kan jo ikke undgå at få den der lidt skadefro følelse bagefter

Dem jeg gik i klasse med var 10-11 år yngre end mig, og var ret så umodne. I den alder kan man måske lidt forvente at folk kan blive holdt udenfor fællesskabet, da man ikke er blevet helt voksen endnu der. Jeg synes straks det er værre, når det er voksne mennesker sidst i 20´erne eller over 30 år. Så tænker jeg....er man da slet ikke blevet voksen?

Anmeld

17. marts 2011

Fru Nielsen

Tillykke med det.... Godt gået!

Min mand er også i gang med hans sidste eksamener. Har lige været oppe og trække til hans anden sidste idag. Og skal skrive om konflikthåntering i pædagogik! Han er super nervøs allerede, skal afl opgave torsdag og skal så op og forsvare den torsdagen efter..... Han er færdig til Juli!

Anmeld

17. marts 2011

Aves.

dorthemus skriver:

Ja sådan tænkte/tænker jeg også..det er sgu da rummelige, anerkendede PÆDAGOGER vi skal være  Men når der er mange kvinder samme sted så hersker den slags opførsel desværre

Ja.. jeg oplevede jo desværre så to mænd/drenge i den der gruppe som heller ikke magtede at opføre sig voksent og på en ordentlig måde...gad vide hvor nemt det bliver at få job, hvis man ikke engang kan rumme andre...

Anmeld

17. marts 2011

Aves.

Fru Nielsen skriver:

Tillykke med det.... Godt gået!

Min mand er også i gang med hans sidste eksamener. Har lige været oppe og trække til hans anden sidste idag. Og skal skrive om konflikthåntering i pædagogik! Han er super nervøs allerede, skal afl opgave torsdag og skal så op og forsvare den torsdagen efter..... Han er færdig til Juli!

Tak..

Spændende med din mand...krydser fingre for ham..har lige været nede og melde mig til pædagogik eksamen i dag...de drøner bare afsted de eksamener..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.