Eva. skriver:
Ja, det er bare slet ikke rart...jeg røg lige tilbage i alle de følelser jeg havde som barn i sådanne situationer...var ved at græde og skyndte mig bare hjem...men altså, bare man kunne melde ud, for det er da mere end ok at de kun ville være 3 i gr.
Hvor er det synd du også har haft sådan en dum oplevelse...
Det er jo klart man får den følelse tilbage igen, for det er jo en udelukkelse af gruppen man oplever i sådan en situation. Det kan jo ikke undgås at gamle følelser bliver vækket til live igen. Kan godt forstå du var grædefærdig, for man kan jo ikke undgå at tage det personligt, og det er jo enormt sårende.
Men det gør det jo bare endnu mere fedt at du scorede en så meget bedre karakter end dem. Man kan jo ikke undgå at få den der lidt skadefro følelse bagefter 
Dem jeg gik i klasse med var 10-11 år yngre end mig, og var ret så umodne. I den alder kan man måske lidt forvente at folk kan blive holdt udenfor fællesskabet, da man ikke er blevet helt voksen endnu der. Jeg synes straks det er værre, når det er voksne mennesker sidst i 20´erne eller over 30 år. Så tænker jeg....er man da slet ikke blevet voksen?
Anmeld