Ihhhh....ej, hvor sødt du tænker på mig...
Jamen, det gik super godt....det var en ret hård censor(havde bla skrevet en af bøgerne) og karaktererne var en dumpet, 2, 4, 4, 4 ,4 , 7, 7,7 og jeg var så den sidste der skulle op...den gruppe før mig havde fravalgt at arbejde sammen med mig, jeg spurgte men de svarede ikke engang, rigtig øv følelse, som dengang man var barn og oplevede mobning....de fik 4 alle mand og jeg gik ind, og det gik ok syntes jeg..min opgave var ikke så god igen, er skide dårlig til at det skal være så snævert..
men jeg kan heldigvis snakke og så fik jeg sgu 10...jeg var og er bare så høj af den oplevelse...censor roste mig og sagde flere gange at jeg er dygtig, rigtig dygtig...det var det bedste at få af vide...jeg er så usikker på mig selv og om jeg nu er god nok og kan finde ud af det osv osv..har vild eksamensangst som jeg er ved at lære at håndtere...opgaven har jeg skrevet alene og med syge unger, blev droppet af ham jeg så også og så gør jeg det dælme alligevel...
Det er bare et kæmpe skridt...endnu et det her...alt det lort jeg har været igennem og nu har jeg vendt den her også..jeg kan jo virkelig godt....altså både studiet og mit liv og mig...jeg kan..det er fantastisk at opleve når man gennem 11 år kun har fået af vide at man ikke er god nok og ikke kan...
Nå, den blev lang...men jeg er glad glad glad...
livet er skønt..
KNus Eva....lallende og lykkelig...
Anmeld