Eva!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. marts 2011

Aves.

Carina1977 skriver:

Det er jo klart man får den følelse tilbage igen, for det er jo en udelukkelse af gruppen man oplever i sådan en situation. Det kan jo ikke undgås at gamle følelser bliver vækket til live igen. Kan godt forstå du var grædefærdig, for man kan jo ikke undgå at tage det personligt, og det er jo enormt sårende.

Men det gør det jo bare endnu mere fedt at du scorede en så meget bedre karakter end dem. Man kan jo ikke undgå at få den der lidt skadefro følelse bagefter

Dem jeg gik i klasse med var 10-11 år yngre end mig, og var ret så umodne. I den alder kan man måske lidt forvente at folk kan blive holdt udenfor fællesskabet, da man ikke er blevet helt voksen endnu der. Jeg synes straks det er værre, når det er voksne mennesker sidst i 20´erne eller over 30 år. Så tænker jeg....er man da slet ikke blevet voksen?

Ja, de følelser kommer nemlig når man står sådan...øvbøv...

De her fire er så også kun i start tyverne, men altså....blev sgu skuffet over deres måde at håndtere min forespørgsel...øv..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. marts 2011

Aves.

pussepige skriver:

Tillykke med det flotte 10 tal

Tusind tak...

Anmeld

17. marts 2011

dorthemus

Eva. skriver:

Ja.. jeg oplevede jo desværre så to mænd/drenge i den der gruppe som heller ikke magtede at opføre sig voksent og på en ordentlig måde...gad vide hvor nemt det bliver at få job, hvis man ikke engang kan rumme andre...

Hmm ja okay  Jeg havde engang en mandlig studerende som jeg nægtede at godkende og så blev jeg kaldt til samtale og måtte tvangsindlægges til at sidde og høre på at han lukkede vand ud af ørene...ved sgu ikke om man er så forhippet på, at få mænd i det fag at man vælger at se igennem fingrene med alle nitterne

Anmeld

17. marts 2011

Fru Nielsen

Eva. skriver:

Tak..

Spændende med din mand...krydser fingre for ham..har lige været nede og melde mig til pædagogik eksamen i dag...de drøner bare afsted de eksamener..

Han er hvis godt tilfreds med at have trukket konflikthåntering, meeen uanset havd er eksamen jo aldrig sjove.....

Pøj pøj med dine de sidste....

Anmeld

17. marts 2011

Carina1977

Eva. skriver:

Ja, de følelser kommer nemlig når man står sådan...øvbøv...

De her fire er så også kun i start tyverne, men altså....blev sgu skuffet over deres måde at håndtere min forespørgsel...øv..

Ok men uanset hvad, så er det bare ikke i orden at behandle andre mennesker på den måde. Fatter ikke, hvorfor de ikke kan vende den indad mod sig selv, og forestille sig, hvordan man selv ville have det, hvis man blev udelukket fra en gruppe. Øv at der er nogen der skal være sådan.

Dem her var så 16-17 år....de kom direkte fra folkeskolen af. Inden jeg gik igang med den hhx, havde jeg også sagt til mig selv, at jeg ikke kom der for at få venner, men for at komme igang med min uddannelse. Men havde godt nok ikke lige regnet med at folk tog afstand fra mig, blot pga. min alder.....for synes da bestemt ikke jeg var frastødende eller noget  Kunne ikke se der skulle ligge andre grunde bag i hvert fald.

Men pyt...det er et overstået kapitel i mit liv og gennemførte jo desværre ikke. Ikke pga. dem, men fordi jeg jo blev syg.

Men altså...prøv om ikke du kan glemme dem, de er bestemt ikke de tanker værd. Håber den gode karakter har hjulpet på det

Anmeld

17. marts 2011

CiSo

Tillykke med den karakter. Det var da bare super flot!! Så kan de andre da lærer det.. 

Anmeld

17. marts 2011

lisesp83

Eva. skriver:

Ihhhh....ej, hvor sødt du tænker på mig...

Nå, den blev lang...men jeg er glad glad glad...

livet er skønt..

KNus Eva....lallende og lykkelig...

Hold nu k*ft hvor er du sej..

Kan nu godt forstå du var nervøs, men du beviste jo lige overfor dig selv, at du kan, trods alt det nedtur du har haft. Jeg tager sku hatten af for dig. Så godt klaret..

Så syns jeg da du skal forkæle dig selv med et eller andet. Tøj eller hvad ved jeg.

You go girl. haha

Anmeld

17. marts 2011

1977

Profilbillede for 1977
Eva. skriver:

Ihhhh....ej, hvor sødt du tænker på mig...

Jamen, det gik super godt....det var en ret hård censor(havde bla skrevet en af bøgerne) og karaktererne var en dumpet, 2, 4, 4, 4 ,4 , 7, 7,7 og jeg var så den sidste der skulle op...den gruppe før mig havde fravalgt at arbejde sammen med mig, jeg spurgte men de svarede ikke engang, rigtig øv følelse, som dengang man var barn og oplevede mobning....de fik 4 alle mand og jeg gik ind, og det gik ok syntes jeg..min opgave var ikke så god igen, er skide dårlig til at det skal være så snævert.. men jeg kan heldigvis snakke og så fik jeg sgu 10...jeg var og er bare så høj af den oplevelse...censor roste mig og sagde flere gange at jeg er dygtig, rigtig dygtig...det var det bedste at få af vide...jeg er så usikker på mig selv og om jeg nu er god nok og kan finde ud af det osv osv..har vild eksamensangst som jeg er ved at lære at håndtere...opgaven har jeg skrevet alene og med syge unger, blev droppet af ham jeg så også og så gør jeg det dælme alligevel...

Det er bare et kæmpe skridt...endnu et det her...alt det lort jeg har været igennem og nu har jeg vendt den her også..jeg kan jo virkelig godt....altså både studiet og mit liv og mig...jeg kan..det er fantastisk at opleve når man gennem 11 år kun har fået af vide at man ikke er god nok og ikke kan...

Nå, den blev lang...men jeg er glad glad glad...

livet er skønt..

KNus Eva....lallende og lykkelig...

Hold da helt op - det var flot Stort tillykke

Anmeld

17. marts 2011

Malene84

dorthemus skriver:

Hmm ja okay  Jeg havde engang en mandlig studerende som jeg nægtede at godkende og så blev jeg kaldt til samtale og måtte tvangsindlægges til at sidde og høre på at han lukkede vand ud af ørene...ved sgu ikke om man er så forhippet på, at få mænd i det fag at man vælger at se igennem fingrene med alle nitterne

tillykke med din flotte karakter Eva!!!! Skide flot!!

Jaaaaa Dorthe... hvorfor er det sådan. Gik i klasse med en dreng der dumpede sin praktik (og flere eksaminer), og ALLIGEVEL er han pædagog i dag  skræmmende at han måske skal passe på ens børn en dag  Har hørt om flere eksempler, og hvor er det synd for vores uddannelse - øv!!!

Anmeld

17. marts 2011

Aves.

CiSo skriver:

Tillykke med den karakter. Det var da bare super flot!! Så kan de andre da lærer det.. 

Tusind mange tak.. ja, så kan de lære det-....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.