Eva. skriver:
Ja, de følelser kommer nemlig når man står sådan...øvbøv...
De her fire er så også kun i start tyverne, men altså....blev sgu skuffet over deres måde at håndtere min forespørgsel...øv..
Ok men uanset hvad, så er det bare ikke i orden at behandle andre mennesker på den måde. Fatter ikke, hvorfor de ikke kan vende den indad mod sig selv, og forestille sig, hvordan man selv ville have det, hvis man blev udelukket fra en gruppe. Øv at der er nogen der skal være sådan.
Dem her var så 16-17 år....de kom direkte fra folkeskolen af. Inden jeg gik igang med den hhx, havde jeg også sagt til mig selv, at jeg ikke kom der for at få venner, men for at komme igang med min uddannelse. Men havde godt nok ikke lige regnet med at folk tog afstand fra mig, blot pga. min alder.....for synes da bestemt ikke jeg var frastødende eller noget
Kunne ikke se der skulle ligge andre grunde bag i hvert fald.
Men pyt...det er et overstået kapitel i mit liv og gennemførte jo desværre ikke. Ikke pga. dem, men fordi jeg jo blev syg.
Men altså...prøv om ikke du kan glemme dem, de er bestemt ikke de tanker værd. Håber den gode karakter har hjulpet på det 
Anmeld