PiaR skriver:
Eva skriver:
Nu har jeg på et andet detbatforum flere gange fået meget negativ respons på at jeg har valgt, når jeg er færdig med at læse, ikke at arbejde mere end meget få timer om ugen...er det så slemt??
Jeg vil bare gerne være der for og med mine drenge og være en optimal mor som kan give dem en god hverdag uden stress og jag...
Hvad siger I...hvordan ville I allerhelst arbejde??
Knus Eva..
Jeg forstår dig fuldt ud... Er glad for jeg kan give mine børn lidt mere frihed, med hensyn til at komme hjem lige efter skole, med det job jeg har nu, men det er stadig ikke godt nok, men bedre end at jeg først kunne hente dem sidst på eftermiddagen....
Jeg vill sagtens kunne trives med meget få timer eller ingen og så kunne være her med mine rollinger...
Så jeg forstår dig godt, og kan da slet ikke forstå folks reaktion over dit valg - mon ikke man kan sige Misundelse er en grim ting.... 
Knus og kram Pia, som kan høre 5 glade børn, der griner, pjatter og fjoller rigtig meget i baggrunden...
Tak søde...:o) og hvor er det dejligt at de hygger sig, de dejlige unger...håber ikke de er alt for hårde ved dig??
Jeg sidder her helt alene, helt underligt at bare være selv, godt nok noget tid siden sidst...men skønt.
Stort kram og mange tanker...
Eva
Anmeld