Er det så slemt??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.891 visninger
30 svar
0 synes godt om
13. oktober 2008

Honningblomst

Nu har jeg på et andet detbatforum flere gange fået meget negativ respons på at jeg har valgt, når jeg er færdig med at læse, ikke at arbejde mere end meget få timer om ugen...er det så slemt??
Jeg vil bare gerne være der for og med mine drenge og være en optimal mor som kan give dem en god hverdag uden stress og jag...
Hvad siger I...hvordan ville I allerhelst arbejde??
Knus Eva..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. oktober 2008

moniquesmor

hvis jeg kunne komme til det ville jeg gerne arbejdet hjemme fra så jeg selv kunne bestem hvornår min datter skulle i dagpleje eller hver hjemme hos mor og hygge..
så jeg forstå dig godt.. hvis det kan lade sig gør skal man gøre det.

Anmeld

13. oktober 2008

tascia

hvis jeg havde muligheden arbejde jeg mindre end nu! vil gerne have tid til både mig selv og ungerne, og det syntes jeg tit kniber...

Men jeg syntes samtidig man har en vis pligt til at bidrage, så ville ikke vælge at gå hjemme (og det tror jeg heller ikke jeg egner mig til)

//Natascia

forresten, fik du taget nogle gode billeder?

Anmeld

13. oktober 2008

MorCamilla

Jeg kunne rigtig godt tænke mig et flex job, mennel 15 og 20 timer i ugen, det ville passe mig super, når jeg engagn kommer ud i arbejde.. Så jeg kan godt forstå dig.. Helt sikkert...

Anmeld

13. oktober 2008

monstar99

Min mand har lige fået flexjob så han arbejder 16timer om ugen til fuld løn.
Dejligt at han kan være hjemme så meget, når jeg engang selv skal finde job efter barsel ville det da være en drøm med sådan noget så vi havde tid til hinanden og resten af famlien.
Louise uge 31+5

Anmeld

13. oktober 2008

A.I.G.

Hej Eva

Jeg har bemærket de tæsk.... Som ikke alle har været fair.
På dette punkt er jeg  dog ikke enig med dig.

Jeg synes man skal yde for at nyde.
Ergo må du hjertens gerne arbejde 10 timer om ugen for mig, MEN kun hvis du selv finansierer valget.
Jeg bryder mig ikke om at der så er supplerende dagpenge, ydeligere "rabatter" på institutioner mv.

Anette

Anmeld

13. oktober 2008

A.

A.I.G. skriver:

Hej Eva

Ergo må du hjertens gerne arbejde 10 timer om ugen for mig, MEN kun hvis du selv finansierer valget.
Jeg bryder mig ikke om at der så er supplerende dagpenge, ydeligere "rabatter" på institutioner mv.

Anette

jeg er enig med dig..

Anmeld

13. oktober 2008

Honningblomst

A.I.G. skriver:

Hej Eva

Anette

Kan jeg godt forstå, ellerså detretfærdige i...men det ville jo heller ikke være aktuelt lige netop i min situation...tværtimod ville jeg jo spare samfundet for penge..men gør det nu kun fordi det er den måde der lige præcis ville gøre vores liv bedst.

Knus..

Anmeld

13. oktober 2008

A.

det jeg tænker på du har startet sådan en tråd på den anden forum en gang før så hvorfor starter du igen det samme tråd der ind når du ved godt at sidste gang var folk uenig med dig.

Anmeld

13. oktober 2008

Honningblomst

agnieszka skriver:

det jeg tænker på du har startet sådan en tråd på den anden forum en gang før så hvorfor starter du igen det samme tråd der ind når du ved godt at sidste gang var folk uenig med dig.

Har jeg ikke gjort...prøv at læs tilbage derinde...der svarede jeg en der ville gå hjemme og så fik jeg en masse ikke særlige pæne svar på den...forkerte oplysninger osv, så den ville jeg gerne lige forsvare, andet var der ikke i det.:o)
Var det svar nok???

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.