Dinna88 skriver:
Haha, må have set godt ud
Men, selvom vi kan sidde og grine af det, så må der jo have været et-eller-andet der "forstyrrede" ham (og stadig gør det?) som har været årsagen til at han bor som han gør.
Men det finder man nok aldrig ud af jo. Ved min mor er det SLET ikke slemt og hun ELSKER at gøre rent osv. Men hun har intet imod en smule rod, men det har jeg jo, så hvis hun siger til mig at der kommer gæster 10 minutter senere, så FISER jeg rundt og rydder op, selvom der egentlig ikke er rodet!
Puha, ja, godt at du i det mindste ikke skal leve i det. Og det samme med din søn 
Nej, jeg skal heller ikke nogensinde bo i rod igen. DEt er på en måde godt nok at vi har oplevet hvor slemt det kan blive 
Der kan være 2 grunde til at han roder så meget, enten:
- Han er bare doven 
eller:
- han er opvokset i et hjem, hvor hans mor og far, nærmest led af rengøringsvanvid og der var altid fuldstændigt ryddet op. Alting havde sin rette plads, og lå tingene bare lidt forkert, så var der skæld ud.
Så måske han bare gik i den modsatte grøft, for nu var der ikke nogen, der kunne bestemme over ham længere.
Jeg tror måske det er den sidstnævnte, det drejer sig om. Problemet er bare, at nu har det så bare taget overhånd for ham. Men jeg prøver i det mindste at lære min søn, hvordan et hjem helst bør se ud, og så håber jeg på at han ikke selv får et alt for rodet hjem, når han engang flytter hjemmefra om forhåbentligt mange år. Hans far er gået i baglås, og det er egentlig ret så ærgeligt.
Anmeld